به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، ژاله فرامرزیان، عصر چهارشنبه در آئین کلنگ زنی سالن چند منظوره ورزشی شهرستان سلطانیه از توابع استان زنجان افزود: این مجموعه ورزشی از سوی فرد خیر احداث می شود و باید خیرین ورزشی مورد تکریم قرار گیرند.
وی با بیان اینکه همکاری و تعامل در پیشبرد اهداف و برنامه ها، احساس تعلق اجتماعی را افزایش می دهد اظهار داشت: ورزش موجب کاهش بیماری ها شده و جامعه را به سمت سلامتی سوق می دهد.
محمد عزیزی نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به خیرساز بودن این مجموعه ورزشی، اظهار کرد: این افراد خیر باید تکریم شوند.
استاندار زنجان نیز در این آئینن، بر لزوم استفاده از توانمندی جوانان تاکید کرد و گفت: جوانان را باید به عنوان ثروت باور و بر روی آنان سرمایه گذاری کرد.
فتح الله حقیقی افزود: استان زنجان مرکز خیرین موثر است و کارهای بسیار خوبی در زمینه بهداشت و درمان در استانی که قطب ششم پزشکی است، صورت گرفته است و توسعه اماکن ورزشی نیز یکی از این کارها است.
این طرح ورزشی در زمینی به مساحت یکهزار و 400 مترمربع و توسط یک فرد خیر در شهر سلطانیه که مرکز این شهرستان است، احداث می شود.
برای احداث این سالن ورزشی چند منظوره، 30 میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده است که در صورت تامین اعتبار، ساخت آن در مدت یکسال به پایان خواهد رسید.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.