به گزارش ایرنا، مرحوم منوچهر افشاری راد و همسرش گلستان محمدی قبل از فوت این ملک را به انجمن حمایت از بیماران کلیوی اهدا کردند.
مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان در این ارتباط گفت: مقدمات نقل و انتقال این ملک، پس از فوت این خیر در دفتر خیریه کلیوی توسط وارثین انجام و هفته گذشته طی مراسمی با شرکت خانواده های مرحومین، امام جمعه شهرستان و شماری از خیران به عنوان دومین ساختمان ملکی انجمن شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.
محمد رضا طهماسبی افزود: اینگونه کارهای خیرخواهانه و برنامه ریزی بهتر برای رسیدگی به نیازهای درمانی و معیشتی بیماران و تلاش برای حفظ سلامتی مردم اهمیت صد چندانی دارد.
وی ابراز کرد: متولیان خیریه ها وظیفه سنگینی در امانتداری و اطیمنان از سرمایه گذاری های خرد و کلان برای یاری رساندن به جامعه هدف بر عهده دارد.
طهاسبی افزود: هم اکنون یکهزار و 758 بیمار کلیوی در این استان وجود دارند که از این تعداد 719 بیمار را پیوندی، 614 نفر را بیماران مراقبتی و 432 نفر را دیالیزی ها تشکیل می دهند.
وی خاطرنشان کرد: شمار مراجعه کنندگان به این انجمن از روند رو به رشد بیماری کلیوی در استان حکایت دارد بطوری که میانگین هفته ای برای چهار یا پنج بیمار دیالیزی جدید در این انجمن پروند تشکیل می شود.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.