به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان زنجان افزود: اگر قدرت دفاعی کشور نبود، امروز نمی توانستیم تنها با قدرت سیاسی در منطقه و جهان صحبت کنیم.
درویش امیری تصریح کرد: اگر امروز می توانیم در منطقه با قدرت صحبت کنیم، مرهون اقتدار و قدرت دفاعی نیروهای مسلح کشورمان هستیم.
وی گفت: نیروهای مسلح ما از متن مردم و جامعه و فرزندان این ملت هستند و این موضوع به عنوان یک ویژگی برای این نیروها به شمار می رود.
درویش امیری تاکید کرد: امروز با کسب تجربه ای 40 ساله در بنیه دفاعی و تسلیحات نظامی نه تنها مستقل شده ایم، بلکه در این بخش مهم به خودکفایی نیز رسیده ایم.
استاندار زنجان تاکید کرد: امروز در میان نیروهای مسلح کشور انسجام، اتحاد و همدلی وصف ناپذیری وجود دارد.
وی با اشاره به دشمنی همیشگی مستکبران با نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمنان ایران فرهنگ عاشورایی حاکم بر دل مردم را درک نمی کنند، آنها نمی فهمند که ملت ما با جان و دل این فرهنگ را پذیرفته اند و نمی توانند زیر بار ظلم بروند.
درویش امیری با اشاره به حادثه خونین و تروریستی اهواز، تاکید کرد: اگر این خون هایی طی 40 سال گذشته به پای انقلاب اسلامی ریخته نشده بود، امروز درخت انقلاب با این وسعت ریشه نمی دواند.
به گزارش ایرنا، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان زنجان با حضور شماری از خانواده شهدا، جمعی از فرماندهان بازنشسته، استاندار و مسئولان استانی و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان برگزار شد.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.