رئیس بیمارستان امید ابهر گفت: یکی از اهداف طرح هتلینگ در مراکز درمانی، ارتقای تجهیزات و امکانات رفاهی و بهداشتی و نیز تغذیه‌ای در سطح کیفیت بالا است‌ .


احمد یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: ارتقای هتلینگ به معنای به‌سازی فیزیکی امکانات رفاهی و بهداشتی  واحدهای درمانی است .


وی ادامه داد: این طرح در قالب برنامه‌های عملیاتی عمدتا برای به‌روزرسانی تجهیزات پزشکی، استاندارد کردن فضای فیزیکی و درمانی بر اساس استانداردهای درمانی کشوری بوده و سبب می‌شود واحدهای درمانی ملکی سازمان از نظر تجهیزات و امکانات رفاهی و بهداشتی و نیز تغذیه‌ای در سطح کیفیت بالایی ارتقا یابند تا شایسته پذیرایی از بیماران باشد .


این مسئول با اشاره به اینکه فاز اول پروژه ارتقای هتلینگ بخش مردان بیمارستان امید ابهر در سال 96 به بهره‌برداری رسید، افزود: با اجرای این پروژه، تاسیسات زیربنایی بخش مردان از جمله تاسیسات گرمایشی، سرمایشی و گازهای طبی به‌روزرسانی و ارتقا پیدا کرده و فضای فیزیکی بخش، مطابق با استانداردهای جدید و روز دنیا نوسازی شده است .


یوسفی بیان کرد: استانداردسازی فضای فیزیکی اتاق‌های بخش، از جمله حفظ فضای خصوصی بیماران، ایجاد و به‌سازی سرویس‌ها در همه اتاق‌ها و نیز ایجاد اتاق‌های ایزوله بخش بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در این پروژه انجام شده است .


این مسئول با بیان اینکه با اجرای این پروژه تجهیزات و امکانات رفاهی بخش از جمله تخت‌ها و واکرها   نوسازی شد و کیفیت غذایی بیماران با در نظر گرفتن میان‌وعده، دو گزینه‌ای شدن نوع غذا و ارتقای کیفیت ظروف   و نحوه سرو غذا بهبود قابل توجهی یافته است، افزود: امید است با تخصیص اعتبارات لازم، اجرای فازهای بعدی پروژه ارتقای هتلینگ سایر بخش‌های درمانی بیمارستان نیز عملیاتی شود تا ثمرات این برنامه‌ها برای بیمه‌شدگان و بازنشستگان و عموم مردم منطقه قابل لمس باشد.


رئیس بیمارستان امید ابهر خاطرنشان کرد: افزایش تعداد اتاق‌های عمل در حال اجرا است که امید است به‌زودی به بهره‌برداری برسد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.