دکتر امید محمد کاظمی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ایام به طور روزانه بازدیدهای بیمارستانی، درمانگاهی و آزمایشگاهی در حداقل 2 نوبت از شبانه روز توسط بازرسان حوزه درمان انجام می شود و نحوه ارائه خدمات درمانی مورد ارزیابی قرار می گیرد.
وی با اشاره به برنامه ریزی برای 83 مورد بازدید از مراکز درمانی فعال استان قزوین،اضافه کرد: در این بازدیدها مواردی از قبیل وضعیت حضور فعال پزشکان و سایر کادر درمانی، تعیین تکلیف به موقع بیماران، وضعیت تجهیزات پزشکی اصلی و حیاتی مراکز، تعرفه های دریافتی از مراجعان و میزان رضایت مندی بیماران از مراکز درمانی استان بررسی می شود.
کاظمی فر ادامه داد: کشیک های نوروزی حوزه درمان از روز 25 اسفندماه سال 97 آغاز شده و تا روز 17 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
وی از شهروندان و مراجعان مراکز درمانی قزوین خواست در صورت مراجعه به مراکز درمانی و عدم دریافت خدمات مناسب و یا نارضایتی از خدمات درمانی با شماره 190 تماس و شکایت خود را برای پیگیری اعلام کنند.
کاظمی فر افزود: در ایام نوروز بیمارستان ها و درمانگاه های قزوین با تمام ظرفیت فعال هستند و برنامه های مربوط به بیماران در معرض سکته های قلبی و مغزی، مادران باردار پرخطر و بیماران خاص در کنار دیگر فوریت های پزشکی نیز به قوت خود در مراکز بیمارستانی مرتبط ارایه می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.