مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از اعزام ۱۴ تیم نظارتی به تمامی مدارس ابتدایی غیردولتی زنجان در قالب طرح «ناعم» خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، ابراهیم رفیعی امروز در جمع خبرنگاران گفت: نظارت برفعالیت و عملکرد همه مدارس از جمله مدارس غیردولتی از مهم ترین برنامه ها و وظایف آموزش و پرورش استان است که با هدف ارزیابی اجرای دقیق قوانین، مقررات و بخشنامه های آموزش و پرورش انجام می پذیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه تمام مدارس غیردولتی استان مشمول این طرح خواهند بود، ادامه داد: این طرح در شهرهای زنجان ، ابهر ، خرمدره و خدابنده که بیشترین تعداد مدارس غیردولتی را دارا می باشند انجام می شود که در هر مورد متناسب با  تعداد مدارس غیردولتی آن شهرستان تیم های نظارت استانی اعزام خواهند شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: براساس این طرح عملکرد تمام مدارس غیردولتی استان به صورت فصلی و با حضور همزمان 14 گروه ارزیاب در سه روز کاری مورد بررسی و نظارت قرار می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود تلاش می کند تا با نظارت مستمر و پیگیری مداوم ،نسبت به شناسایی نقاط قوت و فرصت های قابل بهبود در مجموعه مدارس استان اقدام کند.

رفیعی با بیان اینکه اجرای دقیق قوانین و مقررات در مدارس غیردولتی و افزایش رضایتمندی در مخاطبان و اولیای دانش آموزان از مهمترین اهداف اجرای این طرح است، گفت: تشویق موسسان و مدارس فعال و قانونمند و کمک به ارتقای وضعیت مدارسی که نیاز به اصلاح و بهبود فعالیت ها و برنامه ها دارند از اهداف دیگر این طرح است ضمن اینکه پس از اتمام بازدیدها و با توجه به ضرورت، اقدامات لازم جهت برگزاری دوره های آموزشی ، بازآموزی و ... حسب نیاز مدارس در ایام تابستان انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.