به گزارش ایرنا، حسین درتاج روز سه شنبه در نشست با مدیران و روسای آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: اجرای این طرح باعث ارتقای جایگاه این استان در کنکور شده و ادامه روند رو به رشد و نگه داشتن این دستاورد باید بیشتر مدنظر باشد.
وی گفت: از محل بودجه استانی طرح تقویت بنیه علمی با توجه به تصمیم کارگروه استانی چهار میلیارد ریال برای خرید کتاب های کمک آموزشی اختصاص یافته است.
درتاج ادامه داد: امسال بسته های کمک آموزشی برای دانش آموزان روستایی در راستای طرح تقویت بنیه علمی در سطح شهرستان ها و مناطق آموزشی استان تامین و توزیع شده است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهرافزود: اهتمام ویژه آموزش و پرورش استان در طرح تقویت بنیه علمی، توانمندسازی نیروی انسانی در قالب کارگاه ها و دوره های آموزشی است.
وی گفت: با برنامه ریزی صحیح و اصولی در آموزش و پرورش و حمایت مالی شوراها، دهیاران، بخشداران و شهرداران در سالهای اخیر میانگین عملکرد دانش آموزان ارتقا یافته است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: با اجرای طرح تقویت بنیه علمی تعداد رتبه های زیر هزار کنکور استان از 180 به 214 نفر افزایش یافته است.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.