استاندار زنجان بر ضرورت آسیب شناسی انتخابات گذشته برای برگزاری انتخابات خوب تاکید کرد و گفت: این انتخابات باید منجر به ارتقای وحدت و انسجام ‏شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح اله حقیقی در جلسه ستاد انتخابات استان زنجان یکی از رسالت‌های اصلی استانداری و فرمانداری ها را برگزاری انتخابات عنوان کرد.

استاندار زنجان به بدعهدی طرف های مقابل برجام و موضع گیری قاطع رئیس‌جمهوری در این زمینه اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی کشوری است که قاطعانه از حقوق خود دفاع می‌کند و صلح طلب است.

مقام عالی استان با یادآوری اینکه علیرغم مشکلات موجود حقانیت جمهوری اسلامی به جهان ثابت شده است، تصریح کرد: نقش ایران در معادلات بین المللی برکسی پوشیده نیست.

حقیقی با یادآوری اینکه باید از موضع رئیس‌جمهور که تحت تدابیر رهبری است تقدیر کرد، گفت: همانطور که در طول چهل سال اخیر از آرمان های انقلاب دفاع کردیم اکنون هم به عنوان سرباز انقلاب از اهداف کشور دفاع خواهیم کرد.

استاندار زنجان لازمه مقابله با هجوم استکبار برعلیه کشور را اتحاد و انسجام ملت ایران خواند و گفت: از این‌رو باید به مقوله های اتحاد توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ریاست ستاد انتخابات استان زنجان برعهده معاون سیاسی امنیتی استانداری است، از آغاز کار کمیته های ستاد انتخابات خبر داد و گفت: رای مردم حق الناس است و گناه ‌بزرگی است که کسی بخواهد حق الناس را رعایت نکند.‌

استاندار زنجان بر ضرورت آسیب شناسی انتخابات گذشته برای برگزاری انتخابات خوب تاکید کرد و گفت: این انتخابات باید منجر به ارتقای وحدت و انسجام ‌شود.

حقیقی با یادآوری اینکه همه مردم باید در این انتخابات حضور پرشور داشته باشند، تصریح کرد: اعتماد، رضایت و مشارکت مقوله هایی است که باید در انتخابات به آن توجه داشت.

وی رعایت الزامات مربوط به مراحل انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: ‌مشارکت، امنیت(عمومی و خاص)، رقابت انتخاباتی و سلامت انتخابات به عنوان ارکان انتخابات باید مورد توجه باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه اجازه اخلال در امنیت انتخابات را به کسی نخواهم داد، گفت: کسانی که کاندید انتخابات پیش رو می شوند قول هایی که توان انجام آن را ندارند، به کسی ندهند.

در ادامه معاون سیاسی، امنیتی و استانداری زنجان هم مبنای عمل در انتخابات را «میزان رای ملت است» خواند و گفت: با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های قانونی و تجربیات انتخابات خوبی را پشت سرخواهیم گذاشت.

خدابخش مرادی با بیان اینکه شاهد برگزاری انتخاباتی قانونی، سالم و با مشارکت حداکثری خواهیم بود، خاطرنشان کرد: تمام فرایند انتخابات تا اعلام نتیجه مستندسازی شود.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در حضور حداکثری مردم در صحنه های انتخابات گفت: رسانه ها وظیفه ایجاد بستر برای مشارکت حداکثری را دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.