هادی نصرتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه خانواده های زیر پوشش این انجمن در این مدت هشت مرحله سبد حمایتی کالا دریافت کرده اند بطوریکه تا کنون در سالجاری تقریبا هر 45 روز یکبار سبد کالا به تمام خانوارهای نیازمند در استان زنجان اعطا شده است.
وی با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه خیران و مردم از اقشار مستضعف جامعه تاکید کرد: سال گذشته 3هزار و 600 سبد کالا در بین خانواده های زندانیان توزیع شد.
نصرتی با بیان اینکه پخش سبدکالا توانسته تا حدودی کمک حال معیشت این خانواده ها شود، اظهار داشت: ارزش این سبد کالاها که شامل 14 قلم کالای اساسی است به مبلغ 9 میلیارد ریال بوده است.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان زنجان خاطر نشان کرد: کمک های نقدی با احتساب کمک هزینه تحصیلی، درمان، ازدواج، کفن و دفن و امثالهم به مبلغ 5میلیارد ریال است، یک میلیارد ریال دیگر هم برای سایر امور زندانیان هزینه شده است.
نصرتی اضافه کرد: در این مدت به غیر از آزادسازی زندانیان توسط ستاد دیه استان، این انجمن نیز چهار نفر از مددجویان واجد شرایط را آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگرداند.
این مسئول ادامه داد: هم اکنون با مستقل شدن انجمن شهرستان ابهر، این انجمن 400 خانواده با یکهزار نفر را زیر پوشش قرار داده است.
نصرتی یادآور شد: خانواده هایی که سرپرست آنها زندانی هستند به خاطر وضعیت اقتصادی که دچار آن می شوند همواره در معرض بیشترین آسیب های اجتماعی قرار دارند.
به گزارش ایرنا، 3 درصد زندانیان استان را زنان و 97 درصد آنها را مردان تشکیل می دهند.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.