صدیقه ربیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بانوی توانمند با حمایت اداره بهزیستی واحدهای پرورش ماهیان زینتی را در آبیک راه اندازی و برای پنج نفر اشتغال زایی کرده است.
این مسئول گفت: حمایت از کارآفرینان زن از اولویت های اداره کل بانوان و خانواری استانداری قزوین محسوب می شود.
وی در ادامه به سفر خود به شهرستان آبیک و بازدید از اورژانس اجتماعی این شهرستان که برای کاهش آسیب های اجتماعی تلاش می کند،اشاره کرد و گفت: آسیب های اجتماعی از قبیل طلاق عمدتا ناشی از انتخاب های نادرست جوانان است و باید دختران و پسران جوان را قبل از ازدواج به مشاوره مراجعه کرده و با معیارهای صحیح انتخاب همسر آشنا شوند.
وی همچنین اعتیاد در بین بانوان را یک زنگ خطر جدی برای جامعه دانست و گفت: محور خانواده بر پایه زنان نهاده شده و اگر مادر مبتلا به اعتیاد شود آسیب های بسیاری خانواده و جامعه را تهدید خواهد کرد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین افزود: همچنین متاسفانه در کنار افزایش اعتیاد در بین زنان مساله کاهش سن اعتیاد نیز از دیگر مشکلاتی است که باید با کمک و همکاری دستگاه های مربوطه و آموزش خانواده ها کنترل شود.
ربیعی در ادامه دیدار با خانواده شهدا و هچنین بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی آبیک را از دیگر برنامه های سفر خود به این شهرستان عنوان کرد.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.