به گزارش ایرنا، عباسعلی سعیدیان روز چهارشنبه در جلسه مشترک با حوزه بانوان شهرستان که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: اطلس جامع بانوان در برخی از استان های کشور به منظور برنامه ریزی دقیق و جامع برای بانوان تدوین شده و شهرستان ورامین نیز تلاش دارد تا با حرکت کردن در این مسیر ، افق روشنی را برای بانوان ورامین ترسیم کند.
وی افزود : اطلس جامع بانوان با هدف ترسیم وضعیت موجود بانوان در حوزه های مختلف نظیر وضعیت آموزش ، بهداشت و سلامت ، ازدواج و طلاق ، زنان سرپرست خانواده ، وضعیت اشتغال ، فارغ التحصیلی از دانشگاه و کارآفرینی تدوین می شود.
وی تصریح کرد: آمار جمع آوری شده از حوزه های مختلف ، مسئولان را در برنامه ریزی حوزه بانوان یاری رسانده و آماری از وضعیت شهرستان در مقایسه با استان تهران و سایر مناطق کشور ارائه می دهد.
سعیدیان بیان کرد: اطلاعات مربوط به این اطلس با همکاری مستقیم 12 اداره شهرستان جمع آوری می شود.
وی اظهار کرد: معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین افزود : بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و به واسطه فضایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در اختیار آن ها قرار داده توانسته اند ظرفیت های خود را حوزه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و هنری بروزدهند لذا باید با داشتن اطلاعات لازم از وضعیت موجود ، شرایط را برای حضور موثرتر این افراد در جامعه فراهم کرد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.