استاندار زنجان، از اجباری شدن آموزش‌های6 ساعته قبل از ازدواج برای پیشگیری از طلاق در استان خبر داد گفت: 30 درصد پست‌های مدیریتی استان به زنان اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان در نشست مشترک بانوان فرهیخته استان زنجان بر ارتباط بانوان نخبه با یکدیگر و ضرورت تشکیل بانک اطلاعات بانوان دراستفاده از پتانسیل های موجود و ظرفیت‌های بانوان  تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در استان،  با اشاره به نرخ مشارکت 12 درصدی بانوان در فعالیت‌های اقتصادی، گفت: این مقدار نسبت به سال 65 بسیار بیشتر شده است.

 وی همچنین از راه‌اندازی بازارچه بانوان استان در آینده نزدیک خبر داد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه  طبق آمار ارائه شده، شیوع بیماری‌های مزمن در زنان زنجانی 12/5 درصد از متوسط کشوری کمتر است و همچنین میزان رضایت از زندگی در زنان استان زنجان نسبت به متوسط کشوری بالاتر است، گفت: زنان زنجانی به لحاظ روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار دارند و باید از این ظرفیت و امتیاز استفاده کرد.

این مقام مسئول در استان زنجان، با اشاره به جهش علمی زنان استان در طول چهل سال انقلاب اسلامی،مدیران ادارات و سازمانها را موظف کرد طی سه ماه آینده 30درصد از پست‌های مدیریتی و یا معاونت ادارات را به بانوان اختصاص دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.