به گزارش ایرنا، محمدی محمدی قیداری روز سه شنبه در حاشیه افتتاح دفتر استاندارد سازی خدمات بهزیستی استان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اداره کل 153 نوع وظیفه دارد و در برخی جاها از قبیل مناسب سازی خودروها، جاده ها، تجهیزات توانبخشی و تجهیزات مهدهای کودک برای استانداردسازی از تخصص اداره کل استاندارد استفاده می کند.
وی اظهار کرد: این سازمان تلاش می کند برای ارائه خدمات، استانداردسازی لازم را انجام دهد و این مهم با همکاری اداره کل استاندارد این استان امکان پذیر است.
محمدی افزود: این سازمان تلاش می کند خدمات بهینه ای به مددجویان و جامعه هدف ارائه کند که بخشی از خدمات مانند توانبخشی تخصصی بوده و به استاندارد سازی نیاز دارد.
وی بیان کرد: بهزیستی از جمله دستگاه هایی است که خدماتی نظیر غربالگری شنوایی نوزادان، سالمندان و معاینات چشم کودکان در سنین سه تا 6 ساله و مشاوره های مربوط به اختلالات ژنتیک را متناسب با آموزش و استانداردهای لازم ارائه می کند.
این مسئول ادامه داد: هم اکنون 244 یتیم در مراکز نگهداری ایتام تحت نظارت بهزیستی نگهداری می شوند.
وی خاطرنشان کرد: 24 هزار پرونده در این اداره کل تشکیل شده که از این تعداد 6 هزار پرونده مربوط به زنان سرپرست خانوار شامل زنان بدسرپرست و یا بی سرپرست است.
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان طی 9 ماهه امسال هفت هزار و 300 ازدواج و یک هزار و 800 طلاق در دفاتر این اداره ثبت شده است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.