به گزاش ایرنا، علی اصغر پیوندی روز شنبه در مراسم افتتاح طرح ملی خدمات نوروزی در شهرستان ابهر افزود: این جمعیت در 2 بعد تلاش کرده است تا شرایطی را فراهم کند که مسافران و گردشگرانی که به اقصی نقاط کشور سفر می کنند، خدمات مطلوبی دریافت کنند.
وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در این طرح با فعالیت یک هزار و 421 پایگاه، موقت، سایر و دائم و نیروی لجستیکی بالغ بر پنج هزار و 500 نفر از جوانان و امدادگران خدمت رسانی خواهد کرد و در این خصوص از توانمندی لجستیکی نیز شامل سه هزار و 500 دستگاه آمبولانس، خودروی نجات و ترابری در نظر گرفته شده است.
پیوندی افزود: تیم های واکنش سریع، تیم های توانا و خواهران نیز در این طرح و در ایام نوروز فعال هستند و این جمعیت سعی دارد با اجرای این برنامه ها، شرایطی را مهیا کند تا شمار مصدومیت ها و تلفات ناشی از حوادث و سوانح جاده ای بیش از گذشته کاهش یابد.
این مسئول ادامه داد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور نیز با فعال کردن پایگاه های ورودی و خروجی خود در شهرها به تعداد یکهزار و 226 پایگاه، کار فرهنگی آموزشی را با برپایی خیمه های نماز، فضای دوستدار کودک و گشت های سحاب دنبال می کند که 12 هزار نفر از دختران و پسران این جمعیت بصورت داوطلبانه در آن مشارکت می کنند.
وی ابراز امیدواری کرد، طرح امداد و نجات نوروزی با همکاری ارگان های دیگر زمینه بهتری را برای مسافرت های خوب ایرانی ها فراهم کند.
پیوندی خاطرنشان کرد: امسال به دلیل افزایش روزهای تعطیلات نوروزی میزان بکارگیری ناوگان این جمعیت در مقایسه با سال گذشته سه درصد افزایش یافته که این مهم در راستای خدمت رسانی شایسته به مردم ایران است.
به گزارش ایرنا، طرح امدادی نوروزی جمعیت هلال احمر از 25 اسفند آغاز شد و تا 17 فروردین سال 98 ادامه خواهد داشت.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.