حکمت الله هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طول تعطیلات نوروزی همچنین 25 مورد عملیات رهاسازی با دستگاه های ست نجات توسط امدادگران و نجاتگران این جمعیت انجام شد.
هاشمی ادامه داد: از 25 اسفندماه سال گذشته تاکنون، هلال احمر قزوین با 2 هزار و 280 نفر روز نیروی عملیاتی در قالب 798 تیم در طرح امداد و نجات نوروزی شرکت کردند.
به گفته وی، 30 دستگاه خودروی کمک دار، 12 دستگاه خودروی ست نجات، 2 دستگاه موتور آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، 16 پایگاه ثابت، 10 پایگاه موقت و چهار پایگاه سیار از تجهیزات و امکانات این جمعیت در خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی به کار گرفته شد.
وی ادامه داد: در مدت یاد شده 300 نفر به دلیل خستگی راننده در پایگاه های بین شهری و همچنین 30 تن به صورت اضطراری اسکان یافته و پتو و آذوقه بین آنها توزیع شد.
هاشمی با اشاره به 68 هزار و 500 مورد تماس تلفنی با سامانه ندای امداد 112 این جمعیت، گفت: میانگین زمان اطلاع رسانی از طریق این سامانه 2 دقیقه و 54 ثانیه و میانگین زمان حضور در صحنه عملیاتی نیز هفت دقیقه و 15 ثانیه بوده است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین در پایان با اشاره به فعالیت بالگرد این جمعیت در ایام نوروز، از انتقال یک مجروح با درجه هوشیاری زیر 8 از طریق بالگرد به تهران خبر داد.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.