مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز ضمن درخواست حمایت مدیران کشوری در رفع مشکلات استان، از جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر البرز، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر چرخساز امروز در مراسم تقدیر از جوانان امدادگر که با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و تعدادی از مدیران استانی برگزار شد با اشاره به فعالیت این جمعیت، گفت: اعضای جمعیت هلال احمر به صورت داوطلبانه توانستند در زلزله سال گذشته غرب کشور به خوبی با مردم زلزله زده، همکاری کنند.

ناصر چرخساز  با یادآوری فعالیت گسترده اعضای جمعیت هلال احمر استان در تعطیلات نوروزی 97، افزود: جوانان و امدادگران هلال احمر با استقرار پایگاه در محورهای کرج-قزوین و کرج-چالوس که بالغ بر 30 میلیون تردد نوروزی وجود داشت با همکاری بقیه همکاران استان، توانستند کمک های مطلوبی به مسافران نوروزی داشته باشند.

وی در پایان ضمن قدردانی از استاندار البرز در حمایت و پیشنهاد تشویق جوانان امدادگرا، ابراز امیدواری کرد: حمایت‌های دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور و روسای سازمانها، می‌تواند مشکلات جمعیت هلال احمر را در استان برطرف کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.