سونا صرفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از ورود این سامانه احتمال بارش برف و کولاک در ارتفاعات و اختلال در تردد هم وجود خواهد داشت.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس پیش بینی ها شدت فعالیت این سامانه بتدریج از عصر جمعه کاهش مییابد و تا ظهر روز شنبه بارش های پراکنده ادامه خواهد داشت.
صرفی خاطرنشان کرد: کاهش دمای استان در روز جمعه نسبت به 2 روز قبل سه تا پنج درجه خواهد بود، اما وضعیت جوی امروز و فردا چندان تغییری نخواهد داشت.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان اظهار د اشت: همراه این سامانه وزش باد شدید نیز خواهیم داشت و پیش بینی می شود تا روز جمعه این وضعیت ادامه داشته باشد.
صرفی اعلام کرد: دمای فعلی زنجان 14 درجه است و در 24 ساعت گذشته نیز زنجان با سه درجه زیر صفر و آببر با 22 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بودند.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان یادآور شد: رانندگانی که قصد مسافرت بین شهری دارند تجهیزات ضروری سفر داشته باشند و نکات ایمنی را برای پیشگیری از خطرات احتمالی رعایت نمایند.
صرفی با اشاره به بارندگی روزهای اخیر در زنجان،تصریح کرد: بیشترین میزان بارندگی در استان مربوط به شهر زنجان است.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان افزود: امروز نیز وضعیت جوی استان پایدار و آسمان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود، همچنین در برخی مناطق مه آلودگی وجود خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، بر اساس آمار، میزان بارندگی ها در استان زنجان طی سال آبی جاری 231 میلی متر ثبت شده است.
در این مدت میزان بارندگی ها نسبت به مدت مشابه سال قبل با 166.6 میلی متر، 39.1 درصد افزایش دارد.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.