حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در 48 ساعت گذشته در برخی ارتفاعات بارش برف و کولاک محدودیت هایی در تردد وسایط نقلیه ایجاد کرد و احتمال ادامه این کولاک روز یکشنبه با میزان کمتر در ارتفاعات پیش بینی می شود.
وی اظهار داشت: در همین مدت به خاطر وزش باد شدید و خروج سامانه بارشی از استان از امشب شاهد کاهش دمای بیش از سه درجه ای در استان خواهیم بود.
سلطانی ادامه داد: همین کاهش دما باعث بروز مه آلودگی صبحگاهی و مه آلودگی در ارتفاعات خواهد شد، همچنین پیش بینی می شود یخبندان صبحگاهی در استان وجود داشته باشد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: وضعیت جوی امروز زنجان قسمتی ابری همراه با باد نسبتا شدید خواهد بود، یکشنبه و دوشنبه نیز این وزش شدت خواهد یافت و دمای هوا با کاهش مواجه خواهد شد.
سلطانی یاد آور شد: پیش بینی می شود آب بر در 48 ساعت آینده با 14 درجه گرمترین و خدابنده و زنجان با منفی پنج درجه سردترین شهرهای استان باشند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
در 24 ساعت گذشته دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان نیز بین 1 و 12 درجه بالای صفر گزارش شده است.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.