به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز پنجشنبه در جمع مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان افزود: اعتماد عمومی به یک مجموعه یعنی سرمایه آن نهاد، لذا علاوه بر حفظ این سرمایه بزرگ آن را به خوبی گسترش دهیم.
وی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های مختلف جامعه از جمله هیات امناهای مساجد برای شناسایی محرومان محلات یکی از اولویت های این کمیته باشد، زیرا همواره نیاز به معرفی، تبلیغ و حمایت عمومی جامعه از این نهاد دارد.
خاتمی اضافه کرد: تاسیس این مجموعه از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی یک آینده نگری و راهبرد صحیح به شمار می رود که در راستای برپایی عدالت در بخش های مختلف جامعه اسلامی بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: اتاق فکر کمیته امداد طی سال ها ارتقا یافته و روند مطلوب تری را در پیش گرفته، لذا این روند باید ادامه داشته و تقویت گردد.
وی اظهار داشت: یکی از مهمترین بخش کار مسئولان و کارمندان کمیته امداد تمرکز روی مسئله توانمندسازی خانواده ها و افراد محروم جامعه است، چون رفع فقر نیز به همراه توانمندی آن فرد اتفاق می افتد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان یادآور شد: کسانی که در کمیته امداد فعالیت می کنند نباید نگاه کارمندی به کارشان داشته باشند، بلکه باید فکر و فعالیت وی برای رفع محرومیت برای رضای خدای متعال باشد.
خاتمی با اشاره به محل هزینه کرد زکات و فطریه، تصریح کرد: اولویت در هزینه کرد زکات فطریه، زسیدگی به امور تغذیه فقرا است و در این مسئله باید دقت کنیم.
وی با اشاره به اینکه خیران و نیکوکاران در خط مقدم رفع محرومیت زدایی و رفع مشکلات محرومان قرار دارند، گفت: این کمیته هم گام های موثری در ارائه خدمات مورد نیاز به گروه های هدف داشته است.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.