به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین در آیین نمادین زنگ نیکوکاری در دبستان ادب قصرشیرین گفت: جشن نیکوکاری فرصتی برای مهرورزی و کمک به هم نوعانمان در آستانه سال نو است از این رو باید در روزهای پایانی سال و در آستانه قرار گرفتن در عید باستانی نوروز، شادی هایمان را با دیگر هم نوعان خود تقسیم کنیم و به یاری نیازمندان بشتابیم.
حشمت الله رضایی افزود: کمیته امداد امام (ره) که به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) تاسیس شد، تاکنون خدمات ارزنده ای به نیازمندان جامعه ارائه کرده است.
مدیر کمیته امداد امام (ره) قصرشیرین نیز در این مراسم گفت: در جشن نیکوکاری امسال در مجموع چهار پایگاه ثابت و سیار در سطح شهر و 17 پایگاه نیز در تمامی مدارس برای جمع آوری کمک های مردمی و دانش آموزی بر پا شده است.
بهمن کرداری افزود: مردم نوعدوست قصرشیرین می توانند با مراجعه به این پایگاه ها که از امروز به مدت سه روز برپا شده است، کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به نیازمندان اهدا کنند.
وی عنوان کرد: کمک های جمع آوری شده در مدارس بین دانش آموزان بی بضاعت و کمک های پایگاه های سطح شهر نیز با همکاری ناحیه مقاومت سپاه بین نیازمندان و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد توزیع می شود.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین گفت: پارسال در جشن احسان و نیکوکاری 175 میلیون تومان کمک نقدی از سوی خیران جمع آوری و بین نیازمندان تقسیم شد که تلاش بر این است امسال با حس نوع دوستی مردم فهیم قصرشیرین کمک های جمع آوری شده به 300 میلیون تومان برسد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد که 2 هزار و 651 تن از جمعیت این شهرستان از خدمت های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مندند.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.