به گزارش ایرنا محمدعلی تراقویی روز دوشنبه در دیدار فرماندار ایرانشهر با کارکنان کمیته امداد امام خمینی این شهرستان افزود: هم اینک هفت هزار و 700 خانوار با جمعیتی بیش از 20 هزار نفر زیرپوشش این نهاد قرار دارند.
وی بیان کرد: بیش از سه هزار دانش آموز و 300 دانشجو نیز در سراسر شهرستان ایرانشهر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی هستند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی ایرانشهر اظهارداشت: مهمترین رویکرد این نهاد خودکفایی، توانمند سازی و استقلال مددجویان است.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر نیز در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی این شهرستان گفت: این نهاد در 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی در عرصه محرومیت‌زدایی به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.
نبی بخش داودی افزود: همه این موفقیت‌ها نشانه‌ای از اخلاص و تقوا در بین امدادگران این نهاد است که به خوبی توانسته‌اند فقر در جامعه را مدیریت کنند.
وی بیان کرد: کمیته امداد باید با رویکرد توانمند سازی و ایجاد اشتغال در خانواده های زیرپوشش گام بردارد و این مساله نیاز به همکاری همه دستگاه ها و مردم دارد.
فرماندار ایرانشهر ادامه داد: خدمت رسانی به محرومان در نزد خداوند دارای ارزش بسیار بالایی است و کارکنان کمیته امداد که در این زمینه گام بر می دارند از نظر معنوی از جایگاه ارزشمندی برخوردارند.
7314 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.