سمیه مهدیون روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها به مناسبت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور بدمینتون بازان برتر اداره های دولتی از نقاط مختلف ایران، درحال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه رقابت های بخش مردان از 30 بهمن به مدت سه روز در زنجان برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات بانوان نیز تا دوشنبه /ششم اسفندجاری/ جریان خواهد داشت.
مهدیون افزود: این مسابقات به صورت انفرادی و تیمی در محل آکادمی بین المللی بدمینتون این استان واقع در اراضی پایین کوه شهر زنجان و با قضاوت 20 داور زنجانی برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه مسابقات بدمینتون کارکنان دولت برای نخستین بار در کشور در این استان برگزار می شود اظهار داشت: در این مسابقات 69 ورزشکار در قالب 16 تیم با یکدیگر رقابت می کنند که در پایان به نفرات و تیم های برتر جوایز، حکم و کاپ قهرمانی و نشان، اهدا خواهد شد.
مهدیون افزود: بدمینتون بازان حاضر در این مسابقات از استان های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، همدان، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، هرمزگان، اصفهان، تهران، فارس، بوشهر، سیستان و بلوچستان، زنجان و کردستان، هستند که استان تهران در قالب سه تیم شرکت کرده است.
به گزارش ایرنا، مسابات بخش مردان از 30 بهمن ماه تا دوم اسفندماه با حضور 93 ورزشکار در قالب 21 تیم از استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، اصفهان، گلستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، قزوین، البرز، سمنان، یزد، بوشهر، مازندران، تهران، کردستان فارس، قم و زنجان، برگزار شد.
در بخش تیمی این رقابت ها، استان البرز به عنوان قهرمانی دست یافت و سیستان و بلوچستان دوم شد و تیم های زنجان و قم، نیز بطور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند و در بخش انفرادی نیز علی شاه حسینی از استان البرز و محمد مطیع از قم به ترتیب اول و دوم و مرتضی خدمتی و همایون فقیه نیز از استان های زنجان و کردستان، سوم مشترک شدند.
این رقابت ها با قضاوت 30 داور زنجانی در آکادمی بین المللی بدمینتون استان زنجان واقع در اراضی پائین کوه این شهر برگزار شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.