به گزارش ایرنا، علی حیدری شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از کارگران و کارفرمایان شهرستان ابهر با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی22بهمن، افزود: مردم با بصیرت ایران تکلیف خود را می دانند و با وجود همه مشکلات اقتصادی و گلایه ها از مسئولان با حضور خود دشمنان را نا امید و مایوس کردند.
فرماندار ابهر تصریح کرد: غربی ها فکر نمی کردند که با وجود مشکلات اقتصادی سرمایه گذاران در بخش های مختلف سرمایه گذاری کنند اما خوشبختانه این مهم به خوبی در منطقه انجام که موجب اشتغالزایی برای جوانان و حرکت چرخ اقتصاد، تولید و صنعت شده است.
وی یادآور شد: در گذشته نگاه منفی بین کارگر و کارفرما وجود داشت که موجب تعطیلی برخی از کارخانجات در منطقه شده بود اما امروز خوشبختانه کارگر و کارفرما در کنار هم هستند.
حیدری تاکید کرد: امروزه نگاه بسیار مثبت و همدلانه در بین کارگران و کارفرمایان وجود دارد و مشکلات را در کنار هم حل می کنند همه باید به همدیگر کمک کنیم تا در تنگنای اقتصادی مشکلات کارفرمایان و کارگران حل شود.
امام جمعه نیز در این مراسم بیان کرد: مدیران کارخانه ها که با وجود فشارها و مشکلات بسیار اقتصادی به فعالیت خود ادامه می دهند و برای جوانان اشتغالزایی می کنند در نزد خداوند از جایگاه بسیار رفیعی برخورداند.
حجت الاسلام جعفر رحیمی با اشاره به اینکه کارآفرینان تفسیر عملی آیات قرآن را انجام می دهند، تصریح کرد: باید از کارآفرینانی که سرمایه و سلامت خود در این شرایط اقتصادی برای ایجاد اشتغال جوانان این منطقه به میدان آورده اند حمایت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر مالیات بر ارزش افزوده کارخانجات شهرستان نبود بسیاری از شهرداری های استان دچار مشکل می شدند.
امام جمعه ابهر با تقدیر ازحضور پرشور مردم شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن یادآور شد: مردم با حضور آگاهانه و با بصیرت خود در این راهپیمایی شکست توطئه های دشمنان را رقم زدند.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.