فرماندار شوط گفت: بخش خصوصی به عنوان بازوی توانمند اقتصاد کشور است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حسن عبدالهی اصل در اولین نشست شورای دولت و بخش خصوصی شهرستان شوط که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان ترتیب یافت، بر لزوم تقویت و حمایت از بخش خصوصی که نتیجه آن گسترش قطب های گردشگری است تاکید کرد و گفت: باید امورات حوزه جذب گردشگر به بخش خصوصی واگذار شود و دولت فقط راهنما و ناظر باشد.

فرماندار شهرستان شوط با تأکید بر اینکه جذب سرمایه‌گذار برای پروژه‌ها تحول خوبی را در حوزه اقتصاد و اشتغال ایجاد خواهد کرد اظهار کرد: جلب اعتماد سرمایه‌گذاران و تسهیل امور اداری برای این افراد یکی از مهم‌ترین راهکارهای این مسئله است.

وی بخش خصوصی را به عنوان بازوی توانمند اقتصاد کشور ابراز کرد و اظهار کرد: تولید، اشتغال، کار و رونق اقتصادی منطقه، مستلزم مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های اقتصادی است.

عبدالهی اصل با بیان اینکه فعالیت ها و زحمات منطقه آزاد ماکو قابل تقدیر است گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو در راستای احداث زیرساخت طرح ها و پروژه ها بسیار تلاش کرده که این اقدامات جهت رفاه و اشتغال و معیشت مردم شهرستان است.

عبدالهی اصل اظهار کرد: شهرستان شوط ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری دارد و باید نسبت به شناسایی و معرفی این ظرفیت‌های اقدامات مؤثری انجام شود.

فرماندار شوط با بیان اینکه تنها راه ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان، حمایت از کارآفرینان و تولید کنندگان است، اضافه کرد: امروز هر کارآفرین و تولیدکننده ای که با ایجاد اشتغال، باری را از دوش دولت بردارد شایسته تجلیل است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.