به گزارش ایرنا ، ماریا موسوی روز دوشنبه در جمع مدیران شهرستان نیر افزود: رتبه فرمانداری های دیگر شهرستان های استان و تعداد معاونان فرمانداران آنها افزایش یافته و بزودی درباره شهرستان نیر هم این اتفاق می افتد.
وی به نقش شهرستان های استان در خلق حماسه های سیاسی اشاره کرده و گفت: در سایه تلاش همکاران در تمام فرمانداری ها و ادارات ، استان اردبیل رتبه دوم کشوری را در برگزاری انتخابات به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه دست اندرکاران ستاد انتخابات در استان نگاهی فراجناحی در کار خود دارند، افزود: از این پس نیز همکاران باید از هرگونه جناح بندی بدور بوده و انتخابات سالمی را برگزار کنند.
حجت الاسلام میکاییل مقدسی ، امام جمعه نیر هم در این نشست به اهمیت روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: امسال برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس از سال های گذشته از حساسیت ویژه ای برخوردار است.
وی همچنین با اشاره به برخی مشکلات نیر از بلاتکلیفی آبگرم سقزچی انتقاد کرده و از مسئولان خواست تا در راستای توسعه این آبگرم برنامه ریزی کنند.
علیرضا علیپور ، فرماندار نیر هم به قابلیت های این شهرستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه رتبه فرمانداری نیر درجه 4 می باشد که با ارتقای این رتبه می توان از پست های کارشناسی و 2 معاون در این فرمانداری جهت پیشبرد و توسعه امور استفاده نمود.
وی از برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشنواره اواسط تیرماه در منطقه توریستی بولاغلار برگزار خواهد شد.
او حمایت جدی از سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان را مورد تاکید قرار داد و گفت: تقویت امنیت سرمایه گذاری و لزوم جذب سرمایه گذار در دستور کار فرمانداری می باشد.
به گزارش ایرنا ، در این آیین طاهر براتچیان بعنوان معاون فرماندار نیر معرفی شد.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب غرب اردبیل و در همسایگی استان آذربایجان شرقی قرار دارد.
7116/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.