دکتر اصغر جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم اورژانس اعزامی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان برای حضور در مرز عراق و خدمات دهی به زائرین اربعین حسینی عازم ایلام شدند.
وی اظهار داشت: تمام واحدهای اعزامی مجهز به دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی به میزان کافی هستند و بصورت شبانه روزی به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی خواهند کرد.
جعفری افزود: بر این اساس تیم اورژانس استان پس از دریافت آموزش های لازم از اورژانس کشور در مناطق تعیین شده خدمات مورد نیاز را به گروههای هدف ارائه می کنند.
این مسئول ادامه داد: طی سال گذشته نیز 5 دستگاه خودروی آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 16 نفر از تکنسین فوریت های پزشکی به استان ایلام اعزام شده بودند.
وی خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی ها زمان برگشت گروه اعزامی پس از پایان مراسم اربعین و با تصمیم اورژانس کشور مشخص خواهد شد.
به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین امار اعلام شده از سوی فرامرز بایایی مدیر حج و زیارت استان زنجان، تاکنون 6هزار و 100 زائر اربعین از این استان به متقاضیان صادر شده است.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان با 55 پایگاه اورژانس شامل 17 پایگاه شهری، 37 پایگاه جاده ای و یک اورژانس هوایی و تعداد 400 نفر از کارمندان فوریت های پزشکی بصورت شبانه روزی به مردم خدمات رسانی کند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.