به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، پیمان ادیبی در آئین رونمایی از "سند راهبردی ورزش منطقه آزاد اروند" که در سالن جلسات منطقه آزاد اروند تشکیل شد اظهار کرد: این طرح یک چشم‌انداز و یک رکورد در کشور است زیرا اداره کل ورزش و جوانان فقط یکسال است که تشکیل شده و آماده کردن این طرح توسط متخصصان امر ورزش با چنین فاصله زمانی نویدبخش حرکت مثبت این فعالیت‌ها است.

وی حوزه‌های ورزشی را متعدد عنوان کرد و با اشاره به لزوم برنامه محور بودن ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط این منطقه متفاوت است و پس از تشکیل اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند امکان حضور ورزشکاران بیشتری در رقابت‌های کشور میسر می‌شود، هیئت‌های ورزشی منطقه آزاد اروند باید دارای راهبرد باشند و یک سیاستگذاری برای خود تبیین کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند با تاکید بر اینکه چنانچه دارای برنامه نباشیم دچار روزمرگی می‌شویم، افزود: هیئت‌های شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر باید بازوی اجرایی هیئت‌های منطقه آزاد اروند باشند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، روسای ادارات ورزش آبادان، خرمشهر و مینوشهر و همچنین سرپرستان هیات‌های منطقه آزاد اروند در این آئین حضور داشتند.

انتهای پیام/

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 959755
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.