به گزارش ایرنا آیت ا... سید محمدعلی موسوی جزایری روز چهارشنبه در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در اهواز اظهار کرد: جبهه مقاومت و پایداری در دنیا همواره مورد هدف و تهاجم آمریکا، اروپا ، رژیم صهیونیستی و عربستان بوده و هر روز برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی در حال توطئه هستند اما تاکنون ناکام مانده اند.
وی گفت:روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و روز قدردانی ملت شریف ایران از ارتش قهرمان و جان برکف است.
وی افزود: تامین امنیت خوزستان از اولویت هایی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور نیروهای مسلح و به ویژه ارتش جمهوری اسلامی این امنیت پایدار برقرار شده است.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت:ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر ارگان های امنیتی کشور برای تامین امنیت داخلی و جلوگیری از ورود متجاوزان و مقابله با اشرار و جنایتکاران جانفشانی می کند.
وی اظهارکرد: تامین امنیت برون مرزی در برابر خطرات خارجی نیز یکی دیگر از رسالت های نیروهای مسلح است که تاکنون در این عرصه برای میهن اسلامی افتخار آفرین بوده اند.

** نیروهای مسلح همواره در کنار دولت و مردم هستند
استاندار خوزستان نیز در این آیین گفت: نیروهای مسلح همواره در کنار دولت و مردم بوده و در زمینه‌های امدادی، آموزشی و سازندگی مشارکت داشته اند.
غلامرضا شریعتی اظهار کرد: ارتش ایران مظهر از خود گذشتگی و دلاوری ‌های بسیار در طول عمر انقلاب اسلامی ایران بوده که از این مرز و بوم دفاع کرده، و مردم در همه حال می ‌توانند در کنار آنها احساس آرامش کنند.
وی با بیان اینکه نام ارتش ایران همواره با ایمان و دفاع مشروع از ایران گره خورده افزود: بر خلاف اینکه نام برخی از ارتش ‌های جهان با دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر، کودتا، حمایت از تروریسم، بی ‌اعتنایی به نظر ملت و قانون و جنایت همراه بوده، نام ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه با نظم و انضباط و حرکت در چهارچوب قانون و منافع ملی همراه بوده است.
شریعتی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، در هشت سال دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا و با فداکاری به وظایف خود عمل کرد.
استاندار خوزستان بیان کرد: نیروهای مسلح کشور که امروز بیش از هر زمان دیگری آمادگی دارند، هرگز تهدیدی برای دیگران نبوده زیرا حرکت ایران دوری از برخوردها و تنش‌ها است.
وی ادامه داد: همواره باید هوشیاری خود را در برابر تهدیدات نظامی حفظ، و قدرت بازدارندگی خود را افزایش دهیم و همچنین نشان دهیم در برابر تجاوز متجاوزان تا چه حد سخت و قاطعانه از کشور دفاع می کنیم.
رژه حماسی و اقتدار نیروهای مسلح خوزستان به مناسبت روز ارتش روز چهارشنبه در بلوار قدس اهواز برگزار شد.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.