به گزارش ایرنا، جانشین تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور تشریح برنامه های مربوط به نیروهای مسلح در دهه مبارک فجر در قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی برگزار شد،افزود: ارتش جمهوری اسلامی همگام با حرکت توده مردم، از همان ابتدای انقلاب در مسیر تحقق شعارها و آرمان های طرح شده توسط انقلابیون و امام راحل قدم برداشت.
سرهنگ جهانبین زهابی گفت: تلاش ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر حفاظت از خاک میهن عزیزمان همواره مقابل بیگانگان بر این متمرکز بوده است که با پشتیبانی از اسلام و مستضعفان، علیه خودکامگان و ظالمان گام بردارد.
وی در ادامه با اشاره به پیش بینی برنامه های مختلف توسط به مناسبت دهه مبارک فجر توسط نیروهای مسلح استان با محوریت قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین، افزود: تجلیل از پیشکسوتان ارتش،رژه موتورسواران نیروهای مسلح در سطح شهر همزمان با لحظه ورود تاریخی امام(ره) به میهن اسلامی، دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده های معزز شاهد و ایثارگر، اعزام سخنرانان به دانشگاه ها و مدارس استان، گلباران هوایی مزار شهدا و برگزاری محفل انس با قرآن بخشی از برنامه های اجرایی مربوط به این ایام است.
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین هم در این نشست یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را گرامی داشت و اظهار کرد: عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت های دلاورمردانی است که با نثار مخلصانه جان خود، تداوم بخش راه انقلاب بوده اند.
سرهنگ پاسدار ابوالفضل طاهرخانی ادامه داد: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا ضمن تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، تلاش بیشتری برای شناخت و مقابله با اهداف شوم دشمنان که برای نابودی نظام تلاش می کنند،داشته باشیم.
وی با بیان اینکه همه باید تابع ولی فقیه باشیم تا به انقلاب و نظام آسیبی وارد نشود،افزود: توجه به این مهم توطئه های دشمنان را خنثی و بی اثر می کند.
این مسئول در ادامه از برگزاری 500 برنامه فرهنگی و ورزشی توسط سپاه و بسیج استان قزوین در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: برگزاری نشست های بصیرت افزایی، ویزیت رایگان در درمانگاه های سپاه صاحب الامر(عج) با حضور پزشکان بسیجی، کارگاه سواد رسانه، نشست مجمع بسیج اقشار مختلف، دیدار و تقدیر از چهار خانواده شهید با حضور مسئولان استانی و کشوری، شرکت در راه پیمایی 22بهمن به اتفاق سایر نیروهای مسلح، برگزاری کارگاه زندگی اسلامی-ایرانی، نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی، شب شعر و نمایش در شهرهای مختلف از جمله برنامه های این ایام به شمار می روند.
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان قزوین نیز در این نشست گفت: عوامل ناجا همگام با وظایف خود در حوزه برقراری نظم و امنیت، برنامه های متنوعی را در دهه مبارک فجر با هدف گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پیش بینی کرده اند.
معاونت هماهنگ کننده نیروی انتظامی قزوین گفت: مسابقات ورزشی بین کارکنان پایور و وظیفه،غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن، حضور در نماز جمعه و راهپیمایی با شکوه 22 بهمن از جمله برنامه های ناجا استان در این ایام است.
3013
خبرنگار: حدیقه بابایی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.