به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از سربازخانه سرلشکر شهید هوشنگ اسدالله پور گنبدکاووس به خبرنگاران گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با توان رزمی بالا، در آمادگی کامل هستند.
وی افزود: همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در رکاب رهبری انقلاب و فرماندهی کل قوا آماده دفاع از مرزهای این مرز و بوم هستند.
امیر سرتیپ حیدری اضافه کرد: مردم بزرگ ایران اسلامی آسوده خاطر باشند زیرا فرزندان آنان در نیروهای مسلح بیدار هستند و انگشت آنان روی ماشه است.
وی تصریح کرد: اگر دشمنی دست به حماقت احتمالی و حمله به ایران بزند، در کوتاهترین زمان با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح مواجه می شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین از اجرای طرح مهارت آموزی ویژه پرسنل وظیفه خبر داد و گفت: در این طرح، سربازانی که دارای مهارت فنی یا علمی باشند، مطابق مهارتشان از آنان دربخش های مختلف استفاده می شود تا مهارت آنان به فراموشی نرود.
امیر سرتیپ حیدری افزود: سربازانی که هیچ مهارتی ندارند در مدت انجام خدمت نظام وظیفه مطابق با علاقه و سلیقه شان آموزش های مهارتی را فرا می گیرند و درپایان دوره به آنان گواهینامه لازم داده می شود.
به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه، امروز از پادگان ارتش در شهر نوده خاندوز از توابع شهرستان آزادشهر واقع در شرق استان گلستان نیز بازدید کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.