حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، شامگاه چهارشنبه در حضور جمعی از دانشجویان دوره 27 دانشگاه فرماندهی و ستاد «دافوس» ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: نیروهای مسلح کشور نیروهای الهی هستند و با آرمان های بزرگی که دارند همواره پناهگاه ملت بوده اند.
وی اضافه کرد: با اینکه تمام تلاش این سربازان خدایی همواره دفاع از کشور بر اساس عدالت بوده است اما در مقابل این سربازان جبهه الهی، سربازانی وجود دارند که جز منافع خود و شکم پرستی مستبدان عالم به چیزی نمی اندیشند.
به گفته وی آنچه که در مجموعه نیروهای مستبدان و مستعمران عالم اهمیت دارد حفظ منافع عده ای خاص است که برای آنها مزدوری می کنند و از هر نوع ظلمی برای حفظ این منافع چشم پوشی نمی کنند.
وی ادامه داد: اما در مقابل در حکومتی که از ابتدای عالم پیامبران بنا کرده اند همواره تز اصلی و آرمانشان اجرای عدل و عدالت بوده و با همه کارشکنی ها و مخالفت هایی که در دنیا بوده است اما نیروهای مسلح الهی موجب سرافرازی نظام شده اند.
وی بیان کرد: تمام تلاش این نیروها این است تا تمام کسانی که نمی توانند از خود دفاع کنند را در پناه نیرویی قرار دهند که در راستای اجرای عدالت گام بر می دارد.
وی با بیان اینکه سربازان الهی با جان دادن در راه حق به مقام«عند ربهم» می رسند، افزود: فرقی اساسی بین این سربازان با گروه هایی است که تمام حمتشان حمایت از انسان هایی خود پرست و شکم پرست است و این در حالی است که شاید از لحاظ تاکتیک و شیوه نظامی یک روند را دنبال می کنند اما هدفشان کاملا متفاوت است.

** ارتش جمهوری اسلامی ایران شجره طیبه است
حجت الاسلام والمسلمین عبادی از ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان شجره طیبه یاد کرد و گفت: ارتش همان است که امام خمینی (ره) فرمودند« من در 24 ساعت دعاگوی شما هستم» و امروز هم مقام معظم رهبری همواره این نیروهای را مورد تایید و دعای خیرشان قرار می دهند.
وی خطاب به حاضرین، افزود: شما نور چشم رهبر انقلاب و مردم ایران و خار چشم بیگانگانی هستید که هنوز چشم طمع از این مرز و بوم برنداشتند و همواره از گزینه های روی میز حرف می زنند اما آنچه که همه آن نیروهای به ظاهر قدرتمند را زمین گیر کرده قدرت نیروهای مسلح الهی و مردمی این نظام مقدس است.
وی در ادامه تاکید کرد: با اینکه این قدرت با هوش و زکاوت سربازان نظام به دست آمده اما متاسفانه برخی از مسئولان داخلی هم در برخی از مواقع حرف بیگانگان را می زنند اما به زبان دیگر و مرعوب آنها شده اند و باید بدانند که حرف های آنها مورد قبول هیچکس نیست و این حرف ها لازمه بزدلی آنهاست.
همچنین جانشین مرکز آموزش 04 امام رضا(ع) خراسان جنوبی، در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: سربازان حاضر در جلسه اساتید و دانشجویان دوره 27 دانشگاه فرماندهی و ستاد «دافوس» ارتش جمهوری اسلامی هستند که یکی از ماموریت هایی را که در دستور کار قرار دادند دیدار با مسئولان عالی رتبه نظام برای تجزیه و تحلیل بهتر است.
سرهنگ قاسم صفوی، تصریح کرد: این اساتید و دانشجویان از چهار گروه نیروی زمینی، هوایی، دریایی-راهبردی و قرارگاه پدافند خاتم با ماموریت محور شناسی در پی کسب تجربه بیشتر هستند.
وی در ادامه افزود: این گروه محورهای مورد نظر شهر قاین و گزیک را مورد شناسایی قرار می دهند و پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه با بازدید از پادگان ها به طبس اعزام می شوند و پس از دیدار با علما و شخصیت های بزرگ طبس به شهرستان شاهرود عزیمت خواهند کرد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*3215* 2047*خبرنگار-محمدرسول ابراهیمی اسفدن*انتشار دهنده- مریم پنجابی*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.