به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم یگان های نمونه سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی، بسیج و هوانیروز از مقابل کلام الله مجید و جایگاه رژه رفتند و آمادگی خود را برای دفاع از جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
در این مراسم آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه، سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه، سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص)، امیر آریانفر فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور، سردار منوچهر امان الهی فرمانده انتظامی استان، سردار پاکپور فرمانده مرزبانی استان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
فرمانده سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه در این مراسم گفت: دفاع مقدس با رشادت نیروهای مسلح و هدایت های امام به پیروزی ایران ختم شد.
سردار بهمن ریحانی افزود: امام راحل عزت و شرف را به ما آموخت و فرزند خلف ایشان چگونگی حفط آن را کماکان به ما آموزش می دهند.
وی عنوان کرد: ما براساس فرهنگ دفاع مقدس که برگرفته از فرهنگ ناب عاشورا است توانستیم در مقابل جهان استکبار بایستیم.
فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه ادامه داد: براساس این فرهنگ و این مسلک توانستیم محکم در مقابل همه دشمنان تا دندان مسلح بایستیم و به عزت و سربلندی رسیدیم.
ریحانی اضافه کرد: در آن زمان که ما آمادگی و تجهیزات نداشتیم کتاب خدا را خواندیم و براساس فرهنگ عاشورا عمل کردیم.
وی با تاکید بر اینکه ما امروز در اوج قله های سربلندی هستیم‌، گفت: با وجود تمام تهدیدات، نیروهای مسلح در کنار مردم با تجربه سنگین دفاع مقدس و آموزش های به روز در مقابل همه تهدیدات ایستاده اند.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.