به گزارش ایرنا به مناسبت 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح استان با حضور جمعی از مسئولان استان در بلوار قدس اهواز برگزار شد.
در ابتدای مراسم اجرای سرود ملی ایران و سرودهای حماسی توسط گروه موزیک مستقر در میدان و فرود چتربازان تکاور از بالگردهای نیروهای مسلح بر جذابیت این مراسم باشکوه افزود.
در این مراسم یگان های موتوری و پیاده نظام نیروهای مسلح و بسیج از مقابل جایگاه ویژه با سبک های مختلف کلاسیک و حماسی رژه رفتند.
همچنین در این آیین گروه های نمونه رزمی و پرچم، یگان های بسیج و گردان های مختلف سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و یگان های موتوری و خودرویی از مقابل جایگاه عبور کرده و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
هفته دفاع مقدس از روز جمعه 31 شهریور ماه آغاز شده و هر روز آن با عنوان خاصی نامگذاری شده است.
روز شنبه با عنوان علم و فناوری جوانان و سربازان، روز یکشنبه ولایتمداری، همبستگی ملی و دفاع همه جانبه، روز دوشنبه اقتصاد مقاومتی، خودباوری، پشتیبانی مردمی و اصناف، روز سه شنبه بصیرت افزایی، بیداری اسلامی و استکبار ستیزی، روز چهارشنبه رزمندگان، پیشکسوتان و زنان اسطوره های صبر ومقاومت، روز پنجشنبه شهیدان، جانبازان، ایثارگران و آزادگان و روز جمعه با عنوان فرماندهان، سردمداران و حماسه آفرینان نامگذاری شده است.
دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدا، رزمایش نمایشی در سوسنگرد، اعزام به اردوهای جهادی، تجلیل از سربازان و خانواده آنها، دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه، دیدار و سرکشی از جانبازان، سخنرانی فرماندهان در نماز جمعه و برگزاری مسابقات ورزشی از برنامه های مهم نیروهای مسلح استان در هفته دفاع مقدس در خوزستان است.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.