معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت:تبیین ارزش های دفاع مقدس و تشریح ایثارگری ها ی جبهه و جنگ باید برای نسل امروز بازگو شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، علیرضا یونسی در دیدار نیروهای مسلح  و اعضای ستاد هفته دفاع مقدس مازندران با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به درپیش بودن هفته دفاع مقدس اظهار داشت:دفاع مقدس الگویی بی بدیل برای خداپرستی و دمیدن روح نجات و ایثار و جوانمردی در دل و جان مردم در این کشور بوده است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی قدرت های استکباری موقعیت آنها در خاورمیانه و جهان به خطر افتاد چرا که اداره کشور ما بر اساس اندیشه دینی و تکیه بر فرامین خدا بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها انقلابی بود که با شعار غیر مادی و با تکیه بر ایثارگری و خداپرستی به پیروزی رسیده است ،گفت: انقلاب ما در شرایطی به پیروزی رسید که در داخل کشور منافقین شرایط را سخت کرده بودند.

وی افزود:دمیدن روح مقابله با ظلم تا آخرین نفس در کشور موجب شد تا جنگ با پیروزی انقلاب اسلامی به پایان برسد و حقانیت و مظلومیت امام (ره) انقلاب ما بر جهانیان ثابت شد.

یونسی ادامه داد:این حقیقت در کشور ما تجلی پیدا کرد که جنگ لطفی از الطاف خفیه پروردگار بود و روح توسل و معنویت را دل  و جان مردم زنده کرد.

وی گفت:رشادت و ایثارگری رزمندگان ایران اسلامی باعث شد تا صدام تن به قطعنامه 598 بدهد و به آنان ثابت شد که نمی توانند وجبی از خاک ما را تصاحب کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران افزود: ضرورت دارد تا روح معنویتی که در هشت سال دفاع مقدس در روح مردم ساری و جاری بود در جامعه دمیده شود.

وی تاکید کرد: تبیین ارزش های دفاع مقدس و تشریح ایثارگری ها ی جنگ و جبهه باید برای نسل امروز بازگو شود  این امر می تواند جامعه را از آسیب های احتمالی بیمه کند.

یونسی با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت:دیدار با خانواده های جانبازان،شهدا و ایثارگران،حضور در نماز جمعه ،عطر افشانی مزار شهدا و همایش بزرگ رزمندگان از برنامه ها0ی هفته دفاع مقدس است.

وی افزود:سال گذشته بنیاد شهید استان 23 هزار و 545 دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران داشته است و امسال نیز هشت هزار و 876 دیدار با این خانواده ها انجام گرفته است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.