به گزارش ایرنا سید سیروس پورموسوی شنبه شب در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل پدیده ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: اگر چه هواداران در کنارمان نبودند اما قطعا قلبشان با ما بود و باعث پیروزی ما شد.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به این که بعد از هفته‌ های سختی که پشت سر گذاشتیم امروز توانستیم برنده شویم افزود: این پیروزی را به مسئولان باشگاه و تمام هواداران تقدیم می‌کنم که با وجود شرایط بحرانی تیم به ما کمک کردند تا تیم به آرامش برسد.
وی با بیان این که همه از عملکرد ما در نیمه دوم لذت بردند افزود: نیمه اول بازی پایاپایی از هر دو تیم شاهد بودیم اما در نیمه دوم آمدیم که برنده شویم و بعد از این که راهکارهای مختلف را امتحان کردیم به گل رسیدیم .
وی افزود: همچنین در این دیدار 2 توپ ما به تیر دروازه برخورد کرد و حتی در اواخر بازی فرصت زدن گل دوم را داشتیم که با بدشانسی مواجه شدیم.
پورموسوی در پاسخ به این پرسش که آیا فولاد می تواند سهمیه آسیایی کسب کند گفت: ما در 25 هفته اول به دنبال ساختار و جایگاه خوبی برای تیم بودیم اما در پنج هفته آخر برای سهمیه تلاش می‌کنیم و اکنون جایگاه خوبی داریم اما تلاش می‌کنیم در ادامه بازی‌ ها امتیازات لازم را بگیریم.
وی با اشاره به این که پدیده به هیچ وجه دست و پا بسته نبود افزود: تلاش می‌کنیم تا قبل از دیدار با پارس جنوبی به لحاظ روحی و روانی بازیکنان را در شرایط خوبی قرار دهیم.
دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و پدیده با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.
سرخپوشان فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب 41 امتیاز در مکان ششم جای دارد.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.