به گزارش ایرنا، عبدالله ویسی پنجشنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پارس جنوبی جم درجمع خبرنگاران افزود:باتوجه به تساوی های متوالی پارس جنوبی و هواداران آن پیش بینی بازی سختی برابر آنها داشتیم که با درایت بازیکنان موفق به گرفتن یک امتیاز شدیم.
وی بیان کرد: در 10 دقیقه نخست بازی فشار زیادی روی تیم بود که با این فشار تک گل تیم حریف وارد دروازه استقلال خوزستان شد تا در مجموع نیمه اول پارس جنوبی عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.
ویسی افزود: در نیمه دوم بهتر از حریف ظاهر شدیم که علاوه بر گل اسماعیل شریفات یک موقعیت گلزنی خوب نیز از دست دادیم.
وی با بیان اینکه دیدار سختی مقابل پارس جنوبی تجربه کردیم اظهار داشت تیم استقلال خوزستان برای نباختن در خارج از خانه و پیروزی در دیدارهای خانگی بازی می‌کنیم.
ویسی افزود: پارس جنوبی جم در پنج دیدار پیاپی به پیروزی دست نیافته بود و همین باعث شد در این دیدار از وضعیت روحی و روانی مطلوبی برخوردار نبودند.
وی در ارتباط با پنالتی پارس جنوبی نیز اظهار داشت: پنالتی پارس جنوبی به نظر می رسید که از روی اشتباه داور اعلام شده که با خوش شانسی استقلال خوزستان این پنالتی هدر رفت.
وی افزود: اگر آن پنالتی گل می‌شد ممکن بود گل‌های بیشتری دریافت کنیم ولی با این وجود بازیکنان با تلاشی که داشتند موفق به زدن گل مساوی و حفظ آن شدند.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.