به گزارش ایرنا بهروز مکوندی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قبول دارم از روی عصبانیت به تصمیم داوری حرکت غیر اخلاقی انجام دادم اما معتقدم داور نباید با یک اعتراض ، من را از زمین اخراج می کرد.
مربی تیم استقلال خوزستان عنوان کرد:لگد زدن به بطری کار درستی نبود اما اگر داور سختگیری نمی کرد درون زمین باقی می ماندم اما در کل اشتباه خود را می پذیرم.
وی افزود: حرکت من به گونه ای بود که تحریک تماشاگران را به همراه داشت و می توانست در تیم ایجاد حاشیه کند اما خدا را شاکرم که هر سه امتیاز بازی را از آن خود کردیم.
مکوندی بیان کرد: در کل هر دو تیم استقلال خوزستان و پدیده مشهد بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه دادند، در نیمه اول ما سوار بر بازی بودیم و موفق به گلزنی شدیم اما در نیمه دوم آن هم در انتهای بازی فشار حریف بر ما بیشتر شد که یک امر طبیعی بود.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و پدیده مشهد در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر با برتری یک بر صفر آبی های خوزستان به پایان رسید تا این تیم پس از 6 هفته چهارمین پیروزی خود را در لیگ امسال جشن بگیرد.
تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب 17 امتیاز در مکان چهاردهم رده بندی جای دارد. این تیم در هفته بیستم باید در مقابل پارس جنوبی جم صف آرایی کند.
9879/6068
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.