به گزارش ایرنا، مهدی تارتار جمعه شب پس از برد 2 بر صفر تیمش برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران در شهر جم استان بوشهر افزود: تاکنون به یاد ندارم بازیکنی بخاطر تاخیر در پرتاب اوت دستی خیلی زود کارت زرد دوم دریافت و از زمین اخراج شود.
وی بیان کرد: جدا از قضاوت خوب خورشیدی در این دیدار صحنه اخراج فرشاد محمدی مهر برای ما شک و شبه ایجاد کرد که امیدواریم چنین اتفاقی تاکنون در تاریخ رخ داده باشد تا شک ما نیز برطرف شود.
تارتار افزود: با این حال باتوجه به اینکه سه تعویض خود را انجام داده بودیم اخراج یکی از بازیکنان کار را برای ما دشوار کرد و از دقیقه 80 به بعد شرایط سختی را سپری کردیم.
وی گفت: بعد از اخراج و 10 نفره شدن پارس جنوبی استقلال بیشتر میدان داری می کرد و روی به ارسال توپ های بلند آورده بود.
تارتار ادامه داد: استقلال در نیمه دوم بازی در موضوع مالکیت توپ از پارس جنوبی شرایط بهتری داشت که اگر بازیکنان در ضد حملات با عملکرد مناسب تری عمل می کردند موفق به زدن گل های بیشتری می شدیم.
وی گفت: بعد از دیدن فیلم بازی، بازیکنانی که در پاس دادن به هم تیمی ها گذشت نداشتند را جریمه می کنیم تا یاد بگیرند بیشتر در خدمت تیم باشند.
تارتار عنوان کرد: استتقلال نیز در این بازی بدشانس بود و از نظر شمار بازیکنان و مصدومیت های ایجاد شده برای آنها، مقابل پارس جنوبی جم دست خالی ظاهر شدند.
وی گفت: توانستیم در این بازی ساختار بازی خود را به گونه ای بسازیم که در سه بازی گذشته تاکنون گلی را دریافت نکنیم.
تارتار در ارتباط با هواداران پارس جنوبی جم نیز گفت: در این بازی هنگامی که وارد استادیوم شدیم و با هوادران یکدست زرد پوش خود مواجه شدم از پیروزی در این بازی اطمینان خاطر حاصل کردم و همین جا این برد را به هواداران تقدیم می کنند که در طول 90 دقیقه تیم خود را جانانه تشویق کردند.
7212/6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.