به گزارش ایرنا، عبدالله ویسی روز پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی دو تیم استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم اظهار کرد: در روزی که دروازه ما یک بار هم تهدید نشد و ضربات ایستگاهی بی شماری بر روی دروازه حریف خلق کردیم بازنده میدان شدیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که باخت امروز ما نشان داد که تیم ما هنوز جای کار دارد افزود: لیاقت آدم ها به زبان نیست بلکه به عمل آن هاست که بچه های ما با عملکرد ضعیفشان نشان دادند که فقط اهل حرف هستند.
وی ادامه داد: در هر 5 بازی انجام داده فقط زبان بودیم و تیم ما شخصیت برنده شدن ندارد و هنوز نیاز به کار کردن بسیار دارد.
ویسی ادامه داد: تا زمانی که برای نیفتادن می جنگیم وضعیت تیم ما به همین شکل است و نمی توانیم عملکرد موفقی داشته باشیم. حتی اگر امروز پیروز میدان می شدیم باز هم همین حرف ها می زدم چون واقعیت امر است.
وی با اشاره به این که هنوز تمرکزم بر روی تیم، صد در صدی نیست افزود: با توجه به حاشیه های فراوانی که در تیم ما موجود است نتوانستم تمرکز خود را به طور کامل بر روی تیم قرار دهم که این موضوع به تیم ضربه وارد می کند.
سرمربی تیم استقلال خوزستان در پایان گفت: در تمام دنیا، بازیکنان با عملکرد خود در زمین به مربیان شخصیت می دهند لذا اگر بازیکنی نخواهد در زمین بازی کند یک مربی نمی تواند کاری کند.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برتری یک بر صفر پارس جنوبی جم به پایان رسید.
6002 خبرنگار: محمد شاکری **انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.