میثم دورقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در بازی اصلا استقلال همیشگی نبودیم و نتوانستیم بازی هفته قبل خود را انجام دهیم در هر صورت شرمنده هواداران شدیم.
کاپیتان تیم استقلال خوزستان گفت: به خوبی به دروازه حریفان می رسیم اما در زدن ضربات آخر کم دقت هستیم.
وی افزود: در این بازی پارس به غیر از گلی که زد حرفی برای گفتن نداشت و در نیمه دوم بیشتر به کار دفاعی پرداخت. تیم ما قطعا در هفته های آینده روند بهتری خواهد داشت.
در ادامه امید سینک زننده گل پارس جنوبی جم گفت: هر دوتیم محتاطانه بازی کردند اما ما بسیار بهتر بودیم و پاداش زحمات خود را گرفتیم.
وی افزود: تاکنون نتایج خوبی کسب کردیم و از 5 بازی خود 13 امتیاز جمع کردیم که بسیار امیدوار کننده است. تیم ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و هر چه جلوتر می رویم تلاش می کنیم نقاط ضعف خود را جبران کنیم.
هافبک تیم پارس جنوبی جم افزود: هنوز 5 هفته از لیگ گذشته و نمی توان در خصوص ادامه مسابقات اظهار نظر کرد اما بچه های ما هم قسم شده اند که در پایان لیگ نتیجه مناسبی کسب کنیم.
وی عنوان کرد: گرمای امروز اهواز بسیار ما را اذیت کرد و واقعا کار کردن در این هوا بسیار دشوار است هر چند که این هوا دست کمی از هوای بوشهر ندارد.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم در هفته پنجم از سری رقابت های لیگ برتر با برتری یک بر صفر پارس جنوبی به پایان رسید.
6002 خبرنگار : محمد شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.