مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تیم ما به وحدت تاکتیکی رسیده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رضا ساعی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه گسترش فولاد در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده و به وحدت تاکتیکی رسیده و چند برد پیاپی داشتیم. بعد از بازی مقابل پارس جنوبی ریکاوری خوبی داشتیم و امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی تماشاگرپسند و زیبا انجام دهیم.
وی افزود: ذوب آهن کادرفنی و بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد و به دنبال ارائه بازی زیبا و کسب سه امتیاز هستیم.
ساعی خاطرنشان کرد: تدابیری که فیروز کریمی اندیشیده و شناختی که از ذوب آهن دارند، 100 درصد نتیجه خوبی خواهیم گرفت و از نظر روحی و روانی نیز آماده بازی هستیم و مدیریت باشگاه پشتیبانی لازم را از بازیکنان انجام داده است.
وی در خصوص غایبان تیمش برای بازی فردا اظهار کزد: سامان نریمان جهان را به علت محرومیت در اختیار نداریم و علیرضا نقی زاده، آندرانیک تیموریان و خطیبی مصدومان ما هستند که کادر پزشکی سعی می کند آن ها را به بازی فردا برساند.
وی گفت: معبودی و میلاد زنیدپور را در نقل و انتقالات نیم فصل به خدمت گرفته ایم و چند بازیکن دیگر هم مد نظر داریم که می توانیم جذب کنیم.
مربی گسترش فولاد تاکید کرد: خستگی بازیکنان به گونه ای بود که مجبور شدیم از سازمان لیگ درخواست کنیم که بازی ما با یک روز تاخیر و در روز جمعه برگزار شود.
گفتنی است؛ فیروز کریمی به علت حضور در جلسه فنی قبل بازی، در این کنفرانس خبری حاضر نشد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.