به گزارش ایرنا، مهدی تارتار یکشنبه شب پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این دیدار جریان بازی بطور کامل یکطرفه به سود تیم پارس جنوبی جم بود و حریف با استفاده از تک موقعیت های خود موفق به کسب برد شد.
وی بیان کرد: پارس جنوبی جم در روزی متحمل شکست شد که می توانست با اختلاف زیاد حریف تبریزی خود را شکست دهد.
تارتار ادامه داد: در روزی که می‌توانستیم با اختلاف حریف‌مان را شکست دهیم آنها حرفه‌ای‌تر بودند و از تک موقعیت‌های خود بخوبی استفاده کردند.
وی ادامه داد: چنانچه داور پنالتی تیم پارس جنوبی جم را نگرفته باشد براحتی از آن نمی‌گذرم و وی باید پاسخگو باشد.
تارتار افزود: داور اگر اشتباه کرده باشد تاثیر مستقیم در نتیجه مسابقه داشته که با این حال امیدوارم من در ارتباط با صحنه ای که برای پارس جنوبی جم داور پنالتی نگرفته اشتباه کرده باشم.
سرمربی پارس جنوبی جم در ارتباط با اینکه پنالتی‌های زیادی برای این تیم گرفته می شود اظهار داشت: می گویند که داوران زیادی برای پارس جنوبی جم پنالتی می‌گیرند که این ادعا باعث شده در صحنه هایی که پنالتی حق تیم ماست داوران از اعلام آن خودداری کنند.
تارتار، در ارتباط با دلایل پنالتی های گرفته شده زیاد برای تیم پارس جنوبی اظهار کرد: تیم فوتبال پارس جنوبی بازیکنان تکنیکی زیادی در ترکیب خود دارد و این امر مدافعان را ناچار به خطا کردن روی آنها می کند.
وی تاکید کرد: شایسته نیست به خاطر اینکه در برنامه‌های تلویزیونی گفته شده برای ما زیاد پنالتی می‌گیرند، داوران براحتی از پنالتی های ما بگذرند.
تارتار در ارتباط با جدب بازیکن برای خط حمله تیم پارس جنوبی جم گفت: این تیم از جمله تیم های دارای خط حمله خوب است و اکنون نیز مهاجمی بهتر از مهاجمان تیم ما در بازار نقل ‌وانتقالات برای جذب به تیم پارس جنوبی جم وجود ندارد.
وی افزود: بازیکنان خارجی نیز بطور معمول تیم دارند و برخی از آنها نیز زمانی که می‌آیند از کیفیت بالایی برخوردار نیستند که بخواهیم برای آنها هزینه کنیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا بازیکنانی چون امید سینگ که همیشه مصدوم هستند، همچنان در تیم حضور دارند اظهار داشت: بازیکن مصدوم باید به میادین بازگردد و سینگ یکی از بهترین بازیکنان پارس جنوبی جم است و این در مرام مردانگی و انسانیت نیست که وقتی بازیکنی مصدوم می‌شود از تیم کنار گذاشته شود.
تارتار ادامه داد: وی در هفته‌های آتی به تیم اضافه شده می تواند همچون گذشته یک بازیکن تاثیرگذار برای پارس جنوبی جم باشد.
وی درباره مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی جم بیان کرد: مسئولان بویژه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی و نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنند مشکلات مالی تیم برطرف شود و با پیگیری های صورت گرفته پاداش اعضای تیم نیز پرداخت شده است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.