به گزارش ایرنا، مهدی تارتار شنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیم پارس جنوبی جم برابر تراکتورسازی در جمع خبرنگاران افزود: تساوی امروز تیم پارس جنوبی جم در برابر یکی از بهترین و قدرتمند ترین تیمهای ایران که از مهره های خوبی برخوردار است رقم خورد.
وی بیان کرد: تیم تراکتورسازی نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و در هر دو بازی خود که در این رقابتها بازنده شدند این تیم عملکرد خوبی داشت.
تارتار ادامه داد: با این حال اگر بازیکنان تیم پارس جنوبی جم قبل از تساوی از فرصت ایده‌آل گلزنی در این بازی به درستی استفاده می‌کردند اکنون نتیجه پایانی چیز دیگری بود.
وی افزود: تیم تراکتورسازی هافبک‌های خیلی قوی و نسبت به تیم پارس جنوبی جم بازیکنان باتجربه ای دارد.
تارتار افزود: از هوادارانی که در این هوای بارانی برای تشویق تیم خود به ورزشگاه آمدند قدردانی و به آنها خسته نباشید می گویم.
وی در ارتباط با دلیل برگزاری اردوی تیم پارس جنوبی در خارج از کشور نیز گفت: برگزاری چنین اردوهایی برای هر تیمی لازم است و از لحاظ آب و هوایی این اردو می‌تواند به نفع ما باشد.
وی با تقدیر از مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی برای تدارک دیدن این اردو گفت: اردوی خارج از کشور برای تجربه شرایط جدید برای هر بازیکنی لازم است.
تارتار اظهار کرد: با توجه به اینکه هزینه اردوی خارج از کشور تیم پارس جنوبی جم برعهده اسپانسر است، از نظر مالی این اردو به ضرر تیم پارس جنوبی جم نیست.
از سری رقابتهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور پس از تساوی یک بر یک تیم پارس جنوبی جم در مقابل تراکتورسازی، تیم پارس جنوبی جم 38 امتیازی و به رده سوم صعود کرد و تراکتورسازی نیز با 29 امتیاز در رتبه دهم باقی ماند.
6047/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.