به گزارش ایرنا، علی نظر محمدی پنجشنبه شب پس از شکست 3 بر یک تیمش برابر پارس جنوبی جم درجمع خبرنگاران افزود: بازی خوبی برابر پارس جنوبی ارائه کردیم ولی آنها با استفاده لازم از موقعیت های گلزنی خود موفق به کسب پیروزی در این دیدار شدند.
وی بیان کرد: در کنار استفاده مفید بازیکنان پارس جنوبی جم از فرصت ها، نبود تمرکز لازم در خط دفاعی سپیدرود نتیجه را به سود حریف رقم زد.
نظرمحمدی ادامه داد: پارس جنوبی جم با این برد به صدر جدول بازگشت که در اینجا لازم می دانم صدرنشینی مجدد آنها را به مجموعه تیم پارس جنوبی تبریک بگویم.
سرمربی تیم فوتبال پارس سپیدرود رشت گفت: تیم پارس جنوبی جم با خرید بازیکنان شایسته و برنامه ریزی مدون تاکنون موفق به کسب نتیجه ارزشمندی در لیگ برتر فوتبال کشور شده است.
وی گفت: تیم پارس جنوبی جم روی مسائل روحی و روانی خیلی خوب کار کرده بود و همین امر تاثیر زیادی در برتری آنها در دیدار امروز داشت.
نظرمحمدی یادآورشد: از عملکرد بازیکنان خود در این بازی رضایت داریم و امیدوارم در هفته های آینده بتوانیم این شکست را جبران کنیم.
وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: داور تمام صحنه های مشکوک بازی را به نفع تیم میزبان سوت زد و این نوع تصمیم گیری به ضرر تیم سپیدرود تمام شد.
نظرمحمدی افزود: برای نمونه در یک صحنه احسان تائیدی با آرنج بازیکن ما را زد که کارت قرمز داشت ولی داور وی را اخرا ج نکرد.
وی گفت:دریک صحنه نیز داور می توانست برای سپیدرود پنالتی بگیرد ولی از اعلام آن خودداری کرد.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشاردهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.