به گزارش ایرنا، رضا مهاجری چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی پدیده برابر پارس جنوبی جم افزود: از جمله عوامل موفقیت این دو تیم را می‌توان به شرایط و اردوهای مناسب پیش فصل اشاره کرد که باعث شد با نهایت آمادگی پا به مسابقات بگذارند.
وی با تاکید بر اینکه تیم پدیده دنبال انجام یک بازی هوشمندانه در دیدرا فرداست بیان کرد: تیم جم تماشاگران بسیار خونگرم و فهیمی دارد که همین ظرفیت می تواند نشاط و شور خاصی به ورزشگاه محل برگزاری این بازی بدهد.
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با انتقاد از شرایط زمین تمرینی تیمش در جم گفت: انتظار داریم میزبان زمین تمرینی مناسبی در اختیار این تیم قرار دهد.
مهاجری یادآور شد: 2 تیم پدیده و پارس جنوبی تا اینجای فصل امتیازات خوبی کسب کرده اند و همین رقابت این 2 تیم را زیبا و حساس تر کرده است.
وی با ابراز رضایت از وضعیت تیم پدیده بیان کرد: در حالی که پنج مسابقه از هشت مسابقه خود را در خارج از خانه برگزار کردیم ولی با این وجود با عملکردی خوب از این بازی ها امتیازات خوبی گرفتیم که این نشان از همدلی بازیکنان است.
مهاجری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دعوت بازیکن پدیده به تیم ملی اظهار داشت: تیم پدیده ظرفیت این را داشت که چهار بازیکن در تیم ملی داشته باشد و انتظار داریم با شایستگی بازیکنان پدیده شمار بیشتری از بازیکنان این تیم در تیم ملی حضور یابند.
تیم پدیده خراسان اکنون با 14 امتیاز پس از تیم فوتبال پارس جنوبی جم در رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
این تیم فردا پنجشنبه ساعت 18:30 دقیقه در شهر جم میهمان تیم پارس جنوبی جم است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.