به گزارش ایرنا، حسین پاشایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از ابتدای فصل پیش بینی روند خوبی برای تیم پارس جنوبی جم داشتیم ولی شاید باور این مهم سخت بود که با گرفتن نتیجه قابل قبول در بین صدرنشینان لیگ برتر فوتبال کشور باشیم.
وی بیان کرد: با وجود اینکه گرفتن سهمیه حضور در مسابقات آسیایی کاری سخت و دشوار است ولی بازیکنان از توانایی و اعتماد به نفس لازم برای رسیدن به این مهم برخوردار هستند.
مربی تیم فوتبال پارس جنوبی افزود: با این حال امیدواریم با تحقق این مهم و کسب سهمیه بازی های آسیایی بتوانیم برای کشور و بویژه استان بوشهر افتخار آفرینی کنیم.
پاشایی ادامه داد: مدیریت عالی بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه که همه زندگی خود را پای این تیم گذاشته و تلاش های سرپرست تیم باعث شده پارس جنوبی جم از استانداردترین امکانات مورد نیاز فوتبال در ایران برخوردار باشد.
وی گفت: در کنار این فعالیت ها تارتار سرمربی تیم که یکی از افتخارات فوتبال کشور است با ایده های جدید و تاکتیکی هایی که برای تیم طراحی کرده باعث شده تا پارس جنوبی جم نتیجه درخشانی تا اینجای فصل بگیرد.
پاشایی، در ارتباط با مصدومیت علی دشتی گفت: این بازیکن در بازی با استقلال خوزستان با مصدومیتی که از ناحیه زانو برای متحمل شد 2 هفته نتوانست با تیم تمرین کند ولی با این وجود با تلاش پزشکان به بازی با استقلال تهران رسید و در 40 دقیقه ای که در میدان حضور داشت از بهترین بازیکنان تیم بود.
وی یادآور شد: در ارتباط با گلی که علی دشتی در جریان بازی با استقلال تهران به ثمر رساند در فوتبال ایران شاید بازیکنی با این قابلیت که بتواند در هجده قدم به بهترین شکل ممکن تصمیم گیری کند و با آرامش ضربه نهایی را بزند کمتر پیدا شود.
پاشایی ادامه داد: با این حال امیدواریم با تلاش پزشکان آسیب دیدگی جزیی این بازیکن که در دیدار با استقلال تهران رقم خورد برطرف شود و وی بتواند در بازی های آتی همراه و کمک دهنده تیم باشد.
تیم فوتبال پارس جنوبی جم اکنون با 16 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
این تیم روز جمعه هفته جاری در تهران به مصاف تیم سایپا می رود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.