به گزارش ایرنا، روز پنجشنبه دو تیم استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با حاشیه هایی همراه بود که در ذیل می خوانید:
با توجه به این که بازی امشب در دمای نزدیک به 50 درجه سانتیگراد برگزار شد تماشاگران اندکی به ورزشگاه آمد و تنها یک هزار نفر از نزدیک نظاره گر بازی بودند.
پیش از آغاز بازی کادر فنی تیم استقلال خوزستان به رسم تیم میزبان به سمت نیمکت پارس جنوبی جم رفت و از اعضای کادر فنی این تیم استقبال کرد.
با وجود گذشت 5 هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور هنوز صندلی های ورزشگاه غدیر اهواز خاک آلود و تخریب شده هستند. همچنین نبود دسترسی به اینترنت از دیگر مشکلات ورزشگاه غدیر است.
پیش از آغاز بازی مهدی زبیدی و آلویس نانگ دو بازیکن سابق تیم استقلال خوزستان از سوی تماشاگران اهوازی مورد تشویق قرار گرفتند.
حضور تعداد 100 تماشاگر بوشهری که برای حمایت تیم خود به اهواز سفر کرده بودند از دیگر حواشی این بازی به شمار می رفت.
در دقیقه 5 بازی امید سینک از روی یک ضربه کاشته دروازه آبی پوشان را باز کرد تا بازیکنان استقلال در ادامه به فکر جبران گل خورده باشند.
بهمن روشنایی(سرپرست)، بهروز مکوندی (مربی) و اکبر مهدی پور(مربی) سه عضو کادر فنی تیم استقلال خوزستان که در بازی با پدیده از زمین اخراج شده بودند در این دیدار از روی جایگاه تماشاگران نظاره گر بازی بودند.
در دقایق 30 و 74 بازی داور به دلیل گرمای بیش از حد هوا بازی را به مدت 2 دقیقه متوقف کرد تا بازیکنان دو تیم به استراحت بپردازند.
در دقیقه 74 بازی پایه نورافکن ضلع جنوب شرقی ورزشگاه خاموش شد و بازی به مدت 5 دقیقه متوقف شد.
در این بازی امید سینک از تیم پارس جنوبی جم و سابا تاوادزه و حکیم نصاری و سید علیرضا زندوی از تیم استقلال خوزستان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
بهروز مکوندی مربی استقلال خوزستان که از جایگاه تماشاگران نظاره گر بازی بود در حالی که به شدت از عملکرد بازیکنان خود ناراضی بود بطری آب را بر روی صندلی ها کوبید.
همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی از مهمانان ویژه این بازی به شمار می رفت.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال با شکست یک بر صفر استقلال به پایان رسید.
تیم استقلال خوزستان با شکست در این بازی 5 امتیازی ماند و در جایگاه دهم جدول قرار گرفت.
6002 خبرنگار: محمد شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.