به گزارش ایرنا، رضا مهاجری روز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فولاد در اهواز ضمن تبریک سال نو و میلاد امام علی (ع) و روز پدر اظهار کرد: هر چند سال 96 برای مجموعه پدیده خوب تمام نشد اما امیدوارم به عنوان عضوی از جامعه فوتبال، تیم ملی و تیم داوری کشورمان در جام جهانی موفق باشند.
سرمربی تیم پدیده با بیان این که مسئولان دولتی مشهد نسبت به تیم ما بی توجه هستند و همین امر موجب شد که شرایط بدی برای ما رقم بخورد، افزود: ما حتی به رده دوم رسیدیم و باید الان دعا کنیم تیم های پایین تر از ما ببازند تا بمانیم همچنین دیگر تیم استان خراسان رضوی یعنی سیاه جامگان تنها با معجزه می تواند در لیگ بماند.
وی با اشاره به این که سخت ترین لحظه سال قبل برای من زمانی بود که در آخرین تمرین تیم نتوانستیم حداقل به بازیکنان عیدی کوچکی بدهیم افزود: حتی سه بازیکنی که در نیم فصل به جمع ما اضافه شده اند هنوز نتوانستیم به آنها پولی پرداخت کنیم حال چطور می‌توانیم از آنها انتظار داشته باشیم که خوب بازی کنند.
مهاجری عنوان کرد: اگر چه ما تنها با یک جلسه تمرین به مصاف فولاد می رویم اما این دلیل نمی‌شود که بازی را ببازیم. همه تیم‌ ها از جمله پیکان، فولاد، بر عکس ما بازی تدارکاتی داشتند و این موضوع نقطه قوت دیگر تیم ها است. ما در شهری زندگی می‌کنیم که نام مقدس امام رضا(ع) را یدک می‌کشد، اما توجهی به تیمش نمی‌کنند. به خاطر همین نام برخی بچه‌ها سطح خواسته‌های خود را پایین آورده‌اند، اما از اول فصل تعدادی از آنها تنها پنج درصد مبلغ قراردادشان را گرفته‌ اند.
وی با بیان این که فولاد یک باشگاه حرفه‌ای است اما ما از حداقل امکانات هم محروم هستیم افزود: متأسفانه چند روز قبل حتی زمین تمرین را هم از ما گرفته‌ اند و دیگر نمی دانیم چه کار کنیم، شرکت پدیده اگر چه یک شرکت مادر است اما نسبت به تیم ما نامادری می کند.
سرمربی پدیده عنوان کرد: چطور به بازیکنم بگویم سر تمرین بیاید در حالی که لنگ پول ترددش بوده و همسرش هم در بیمارستان بستری است. امروز چون برای فوتبال و تیم فولاد ارزش قائل بودیم به اهواز آمدیم و مطمئناً کار سختی خواهیم داشت، اما بچه‌ها با تمام وجود از حیثیت خود دفاع می کنند.
وی با بیان این که کسانی از ما حمایت می کنند که ربطی به فوتبال ندارند و برعکس آنهایی که باید حمایت کنند هیچ کاری در قبال تیم نمی‌کنند افزود: امیدواریم استاندار خراسان رضوی همانند استاندار اصفهان که برای حل مشکلات سپاهان ورود کرد به کمک تیم ما بیاید چون شرایط نگران‌کننده است. در ابتدای فصل گفته بودیم می‌خواهیم کار بزرگی کنیم اما حالا به شرایطی رسیده‌ایم که کار بزرگ ما نگه داشتن تیم در لیگ برتر شده است.
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پدیده در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر روز شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
/6002/9879
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.