نشست کارگروه ساماندهی مد لباس خوزستان، در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نشست کارگروه ساماندهی مد لباس خوزستان با حضور ناصر چنانی، معاون هنری و ﺳﯿﻨﻤﺎﯾﯽ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و شهلا شفیعی رییس اداره هنری این اداره با هدف بررسی اقدامات و نحوه اجرای مصوبات نشست های پیشین برگزار شد.

ﻣﻌﺎون ھﻨﺮی و ﺳﯿﻨﻤﺎﯾﯽ اداره ﮐﻞ ﻓﺮھﻨﮓ و ارﺷﺎد اﺳﻼﻣﯽ ﺧﻮزﺳﺘﺎن، در اﯾﻦ ﻧﺸﺴﺖ ضمن اشاره به اهمیت ﻣﻮﺿﻮع ﻣﺪ و ﻟﺒﺎس، عنوان کرد: طراحی، تولید و معرفی محصولات هنرمندان استان در حوزه لباس ھﻤﯿﺸﻪ ﺑﺮای ﻣﺎ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﯾﮏ دﻏﺪﻏﻪ ﻣﻄﺮح ﺑﻮده است، بدین دلیل ﮐﺎرﮔﺮوه ﺳﺎﻣﺎﻧﺪھﯽ ﻣﺪ و ﻟﺒﺎس اﯾﺮاﻧﯽ اﺳﻼﻣﯽ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺷﺪ که راهکارهای مناسب جهت رشد این حوزه در استان ارائه دهد.

ﭼﻨﺎﻧﯽ افزود: اداره کل ﻓﺮھﻨﮓ و ارﺷﺎد اسلامی در راﺳﺘﺎی ﺣﻤﺎﯾﺖ از طﺮاﺣﺎن، ﻣﻌﺮﻓﯽ ھﻨﺮﻣﻨﺪان و نمایش ﺗﻮﻟﯿﺪاﺗﺸﺎن ﮔﺎم ھﺎی ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺮداﺷﺘﻪ اﺳﺖ؛ زیرا بر این باور است که در استان ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‌ های ارزشمندی داریم که باید حمایت شوند.

وی ﺑﺮ ﺿﺮورت ھﻤﮑﺎری ھﻤﻪ اﻋﻀﺎی ﮐﺎرﮔﺮوه ﻣﺪ و ﻟﺒﺎس ﺟﮫﺖ ﺑﺮﮔﺰاری ھﺮ ﭼﻪ ﺑﮫﺘﺮ ﺟﺸﻨﻮاره مد و لباس خوزستان در اهواز ﺗﺎﮐﯿﺪ ﮐﺮد و گفت: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره ارﺗﻘﺎی ﻧﮕﺎه به ﻓﺮھﻨگ و ھﻨﺮ و ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ آداب و ﺳﻨﻦ جامعه است بدین دلیل لباس باید نمودی از فرهنگ، ﺗﺎرﯾﺦ و ﺗﻤﺪن منشأ و متناسب با نگرش زیبا شناسانه افراد آن جامعه باشد.

گفتنی است، این نشست  با محوریت برگزاری دومین جشنواره مد و لباس اسلامی خوزستان و همچنین بررسی اقدامات و نحوه اجرای مصوبات نشست های پیشین در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تشکیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.