سومین رویداد فرهنگی لباس با هدف ارائه ایده‌های نوآورانه در بازار انبوه لباس‌های زنانه در اردبیل برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این رویداد فرهنگی که قرار است هفته پایانی بهمن ماه برگزار شود بیش از 50 محصول نهایی طراحی شده توسط گروه طراحان لباس برای علاقمندان ارائه شود.
این رویدادهای فرهنگی که حرکتی نو و خلاقانه برای ارائه مدها و طرح‌های شایسته و فاخر برای بانوان است در قالب یک رویداد مناسب با هدف آشنایی بیشتر بانوان اردبیلی در بازار انبوه لباس‌های عرضه شده برای آنها اتفاق می‌افتد تا زمینه برای انتخاب و گزینش پوشش شایسته زنان در جامعه فراهم آید.
سیدناصر اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در زمینه برگزاری چنین رویدادهای فرهنگی در اردبیل خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که از طریق دفتر مد و لباس وزارتخانه و هماهنگی با صدا و سیما و سازمان صنعت و معدن داشتیم قرار است اولین جشنواره مد و لباس هفته اول اسفندماه برگزار شود.
اما مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز با استقبال از چنین رویدادهایی بیان کرد: یکی از برنامه‌های دفتر بانوان و خانواده استانداری پیگیری موضوع مد و لباس و ضرورت توجه به تهیه لباس‌های بومی و محلی متناسب با شرایط بانوان است که در این زمینه و با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی نشست‌هایی را با تولیدکنندگان پوشاک انجام داده‌ایم.
فریبا محمدلو از آمادگی این دفتر برای برگزاری نمایشگاه مد و لباس در اردبیل خبر داد و افزود: در این زمینه آمادگی داریم تا تشکل‌ها و انجمن‌های فعال را در برگزاری چنین رویداد فرهنگی همراهی و حمایت کنیم.
دبیر همایش لباس از برگزاری همایش زنده لباس در هفته پایانی بهمن ماه جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: سومین رویداد فرهنگی لباس با تولید بیش از 50 محصول نهایی طراحی شده در تالار دریا برگزار می‌شود.
نازنین مهدی‌زاده با تشریح فعالیت‌های گروه طراحی لباس«نیدل» به آخرین مدل‌ها و طرح‌های در دست تولید اشاره کرد و افزود: در برگزاری این همایش طراحان جوان با استفاده از ذوق هنری قریحه و خلاقیت خود اقدام به برگزاری این رویداد کردند.
وی رویکرد اصلی این مراسم را ایده‌های نوآورانه در بازار انبوه لباس‌های زنانه عنوان کرد و گفت: گروه طراحی لباس نیدل متاثر از نگرش‌های اجتماعی، فرهنگ‌ها و جوامع مختلف بوده و به همین اندازه همین تفاوت‌ها دارای تنوع بالایی است.
دبیر برگزاری همایش مد و لباس در اردبیل اظهار کرد: گروه نیدل با تلاش برای طراحی لباس‌های زیبا و باب طبع جامعه و دختران و زنان ایرانی سعی در جلب رضایت مصرف کنندگان دارد.
مهدی‌زاده بیان کرد: طراحان لباس طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، الگوها و سبک‌ها را در اختیار دارند و تلاش می‌کنند با طراحی و ارائه سبک‌های جدید مورد پسند عموم قرار گیرند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این همایش در تالار دریا برگزار می‌شود و حضور برای عموم مردم آزاد و رایگان است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.